Beoordeeld op 8 februari 2019

Hier zijn de medewerkers écht begaan met hun klanten. Persoonlijke aandacht zoals je het bijna nergens vindt. Toen ik ‘s avonds rond 23u van een meeting kwam en vroeg of er nog ergens een resto of bistro open was in de buurt, werd mij spontaan aangeboden om nog iets klaar te maken in de keuken, niettegenstaande die al gesloten was!

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Manager C, Guest Relations Manager van Campanile Gent / Gand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Beste Ronny,

Heel erg bedankt voor deze lovende review. Altijd leuk om te horen dat klanten ons personeel appreciëren.
Het is een plezier om mensen als u te kunnen ontvangen.

Hopelijk tot snel nog eens!

Beoordeeld op 30 januari 2019

Ligt in redelijk drukke omgeving, ietwat vergane glorie, kamers zijn simpel maar goed bereikbaar. Ontbijt dik in orde. Personeel was vriendelijk. TV had niet alle posten zoals Een en VTM. Weinig stekkers aanwezig.

Kamertip: Betere matras, je voelde de veren in je rug
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Manager C, Guest Relations Manager van Campanile Gent / Gand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Beste,

Bedankt dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Goed om te horen dat u met zowel het personeel als het ontbijt blij was.
Uw kritiek is terecht, gelukkig is er een algemene renovatie gepland in de toekomst.

Hopelijk mogen we u in de toekomst in betere omstandigheden nog eens ontvangen.

Beoordeeld op 22 januari 2019

Slechte accommodatie niet voor herhaling vatbaar het eten was redelijk de kamer vies en er lag cannabis op de deurpost schimmel op de muren en in de badkamer afstands bediening van de televisie was defect geen nederlandse zenders

Kamertip: Wij vonden op de kamer Cannabis en een hele slechte hygiene hebben we ook doorgeven bij de receptie
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Manager C, Guest Relations Manager van Campanile Gent / Gand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019

Beste,

Het spijt ons zeer om te moeten horen dat u een negatieve ervaring had in het hotel. Het probleem met de muren in uw kamer is ondertussen genoteerd en zal opgelost worden. Ook de televisies hebben recent een update gehad en kunnen weer meer posten weergeven.
De cannabis is ook uiteraard opgeruimd.

Beoordeeld op 15 december 2018

moderniseer het geheel door beter te isoleren = zowel gehorig als koud. Tevens is het bad niet meer van deze tijd. `kunsttof behoud de warmte. Verder is de kussen te klein en bij binnenkomst zie je in het donker niet waar een lichtpunt zit.

Kamertip: isoleren en moderniseren, kleine kussen het bed verschuift snel en kleine bad
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Manager C, Public Relations Manager van Campanile Gent / Gand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2018

Allereerst wil ik u graag bedanken voor het schrijven van deze review.

Een terechte kritische noot; een vernieuwing is inderdaad best noodzakelijk. Gelukkig wordt daar door de keten aan gewerkt.

Gasttevredenheid is erg belangrijk voor ons. De feedback die u gegeven heeft wordt gebruikt om verbeteringen te implementeren en om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.

Beoordeeld op 20 november 2018

Personeel alleraardigst! Echter de locatie, kamer en restaurant vielen erg tegen. Kamer flink gedateerd, en niet proper. De prijs is absoluut niet in verhouding. De locatie en de uitstraling van de accommodatie gaven ons een heel onprettig en onveilig gevoel. Lichte verdenking dat dit ook gebruikt wordt voor andere doeleinden.

Datum van verblijf: november 2018
Manager C, all-round van Campanile Gent / Gand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Het verheugt ons dat u dat u ons personeel zeer goed beoordeeld. Wij vinden het uiterst vervelend te moeten vernemen dat de kwaliteit van de kamer, de schoonmaak en het eten voor u niet naar behoren is.
Een schone kamer, lekker eten en een goede service is een vereiste voor een prettige verblijf.

Wij trachten altijd d.m.v. goede service, comfort en hygiëne uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog ontvangen.