Trip.com
PricelineUS$ 137
Hotels.comUS$ 138
TravelocityUS$ 138
Beoordeeld op 17 januari 2022

Mooi hotel, goede ligging. Vreselijke bedden.
Geweldig ontbijt! Nette en adequate service, mijns inziens te druk voor wat de receptie aan kan. Als je een apart hotel wil, is dit zeker een aanrader. Mijn tip is om een "mindere" kamer te boeken ipv dure, want die is weliswaar groter, maar minder comfortabel.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 14 januari 2022

Wat een mooi en gezellige Hotel . Al mijn 2de keer dat ik in deze hotel kan overnachten . Zo speciaal om in een klooster te slapen . Ik heb er echt van genoten . Ook het ontbijt was lekker en zeker genoeg keuze., ze houden rekening met allergieën. Het personeel en dan zeker de receptioniste was super behulpzaam en vriendelijk. Bedankt voor deze leuke ervaring. Ik kom zeker nog terug. Tot ziens
Groetjes Mevrouw Foulont

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 13 december 2021 via mobiele applicatie

Wat een prachtige katholieke ervaring. Een oud klooster met de grandeur die daar bij hoort. Mooie kamers, vriendelijk personeel en een prachtige entourage. We ontbeten in een echte kerk compleet in kerstsfeer. Wat een mooie en liefdevolle bijna spirituele ervaring. Top!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 15 september 2021

Mooie hotelkamer. Het ontbijt was goed, bubbels inclusief. Personeel in de zaal zeer vriendelijk. Stoelen maken enkel veel geluid wanneer ze verschuiven en je nog slaapt maar dat is zeker geen ramp. Heel leuke bar in de tuin. De mojito van rode vruchten is een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 januari 2021

Dit hotel is gevestigd in een voormalig klooster, een historische gebouwencomplex in het centrum van Gent. Er valt nog heel veel te renoveren, maar wat al aangepakt werd is heel mooi gedaan. Door de coronamaatregelen kozen we dit hotel uit voor de laatste nacht van het jaar. We hadden wel wat bedenkingen:
-de badkamervloer lag vol met lange zwarte haren.
-de deurklink van de badkamer zat los.
-in de badkamer is slechts één haakje om kleren of handdoek op te hangen.
-het grote TV-toestel heeft een beperkt zenderaanbod en geen mogelijkheid om programma's te pauzeren of terug te spoelen, geen volwaardige TV-gids.
-het WIFI-signaal in de kamer was veel te zwak.
-het tapijt op de trap is versleten en heel vies.
-in de kamer hoor je elke voetstap of dichtslaande deur uit de aanpalende gang.
-het ontbijt was toch heel erg karig. De prijs werd wel aangepast maar dan nog, men wist toch vooraf hoeveel gasten er zouden logeren.
-'s avonds mochten we ons eigen meegebracht eten opwarmen. Daarvoor hadden we enkel een microgolfoventje en een heel beperkte voorraad borden en bestek.
-er was duidelijk te weinig personeel in het hotel aanwezig. Die mensen waren vriendelijk en deden hun best maar hadden moeite om alles te regelen. Na 18u was er zelfs helemaal niemand meer aanwezig. Eigenlijk kan dat niet. Als je geen personeel kan voorzien, dan sluit je beter je hotel.
We hebben onze plan getrokken en er het beste van gemaakt maar we komen er niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2020