Volledig restitueerbaar voor do 30 mei
Haarlem, Nederland

Citytrip Gent 2 nachten

Beoordeling van Erasmus Hotel
4,0 van 5 bollen27 mei 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Extreem vriendelijk ontvangst door een gezellige host, direct een kaartje van de stad gekregen en enkele uitleg. Kamer is wat gedateerd maar verder netjes en voldoende qua ruimte. Ontbijt is redelijk uitgebreid en goed.
Al met al qua prijs-kwaliteitverhouding zeer goed, over het algemeen goed.
Datum van verblijf: mei 2022
Kamertip: Parkeren om de hoek voor 14 euro per dag
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
0.1 km van Erasmus Hotel
Roomservice
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 28 februari 2022

Dit “hotel” is aan renovatie toe. Ontvangst was prima. Wij hadden kamer 7, een kamer achter een deur, wat je via een trapje leidde naar de kamerdeur, het was werkelijk schrikken. Wat een achterstallig onderhoud, sfeerloos kil en heel klein. Een weekendje uit heeft het moeten goedmaken buiten het hotel. Nooit meer dus….. ontbijt was ok niet meer niet minder. Zo zonde, de authentieke details zitten elders in het hotel maar er zal eerst flink onderhoud gepleegd moeten worden.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2021

ruime kamers met hoge plafonds; heerlijk ontbijt; kamers om in weg te dromen; centrale ligging; zachte lakens; heel hygiënisch; vriendelijke gastheer; je waant je in een kasteel; wij moesten erg vroeg in de ochtend vertrekken en 's avonds werd er een tafel gedekt op onze kamer voor het ontbijt en verse dingen in de ijskast gezet.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2019

Jammer dat er geen normale deken aanwezig is.
De oude muffe wollen lap in een tafelkleed gewikkeld.. wil je niet onder liggen ...
hygiëne niet erg hoog op de kaart hier
Verschrikkelijk wat een smerige kamers.
Ik wou de oplader van mijn telefoon in het stopcontact doen. Daar kwam ik een verwarmingsbuis afgewerkt met stof tegen...
De badkamer spant helemaal de kroon ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken beelden spreken voor zich... ps.
En dit zijn lang niet allen vieze dingen er zijn echt veel ding wat niet kan
Oke het is oud en museum achtig maar dat betekent niet dat je niet hoeft schoon te maken.
En de badkamer is gewoon veels te achterstallig onderhoud dat kan echt niet het water was louw en geen druk en tevens de eerste 10m geel.. ook niet fijn

Bedenk u nog even goed voordat u hier boekt.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2018

De buitengevel van het hotel is fraai, de ligging is prima maar het hotel zelf moet nodig worden gerenoveerd. De inrichting van de kamers is verouderd en stoffig, de badkamers zijn zwaar verouderd, minimaal en weinig comfortabel. De staf leek te bestaan uit één persoon die overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam was maar om dit hotel goed te runnen te weinig. Het ontbijt was redelijk. En doe alsjeblieft eens wat aan de voordeur want het hotel binnen komen als je geen sleutel hebt is zeer lastig. Alleen de goede ligging rechtvaardigt niet de hotelprijs.

Kamertip: Goed ter been zijn is in dit hotel een pré.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Ligging is uitstekend, lopend naar het centrum.
Prijs kwaliteit is ver overtrokken. Oude stoffige kamers, wat met allergie dramatisch is. Douchen in badkuip, wat onmogelijk is om normaal te douchen.
Voor ouderen die slecht ter been zijn onmogelijk om in dit hotel te verblijven.
Ontbijt erg matig. Zelf naar receptie moeten lopen om te vragen of ze nog wat kunnen bijvullen om te kunnen eten en drinken! Hoort natuurlijk niet. Tafels worden niet afgeruimd.
Oud pand en gehorig. Wel een mooi pand.
Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar als je kijkt wat je betaald voor een nacht. Zonde geld. Kan je betere hotels voor krijgen.

Datum van verblijf: september 2018