Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 141
PricelineUS$ 146
Hotels.comUS$ 141
TravelocityUS$ 141
Trip.comUS$ 140
eDreamsUS$ 134
Beoordeeld op 16 juli 2019

Jammer dat er geen normale deken aanwezig is.
De oude muffe wollen lap in een tafelkleed gewikkeld.. wil je niet onder liggen ...
hygiëne niet erg hoog op de kaart hier
Verschrikkelijk wat een smerige kamers.
Ik wou de oplader van mijn telefoon in het stopcontact doen. Daar kwam ik een verwarmingsbuis afgewerkt met stof tegen...
De badkamer spant helemaal de kroon ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken beelden spreken voor zich... ps.
En dit zijn lang niet allen vieze dingen er zijn echt veel ding wat niet kan
Oke het is oud en museum achtig maar dat betekent niet dat je niet hoeft schoon te maken.
En de badkamer is gewoon veels te achterstallig onderhoud dat kan echt niet het water was louw en geen druk en tevens de eerste 10m geel.. ook niet fijn

Bedenk u nog even goed voordat u hier boekt.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2018

De buitengevel van het hotel is fraai, de ligging is prima maar het hotel zelf moet nodig worden gerenoveerd. De inrichting van de kamers is verouderd en stoffig, de badkamers zijn zwaar verouderd, minimaal en weinig comfortabel. De staf leek te bestaan uit één persoon die overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam was maar om dit hotel goed te runnen te weinig. Het ontbijt was redelijk. En doe alsjeblieft eens wat aan de voordeur want het hotel binnen komen als je geen sleutel hebt is zeer lastig. Alleen de goede ligging rechtvaardigt niet de hotelprijs.

Kamertip: Goed ter been zijn is in dit hotel een pré.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Ligging is uitstekend, lopend naar het centrum.
Prijs kwaliteit is ver overtrokken. Oude stoffige kamers, wat met allergie dramatisch is. Douchen in badkuip, wat onmogelijk is om normaal te douchen.
Voor ouderen die slecht ter been zijn onmogelijk om in dit hotel te verblijven.
Ontbijt erg matig. Zelf naar receptie moeten lopen om te vragen of ze nog wat kunnen bijvullen om te kunnen eten en drinken! Hoort natuurlijk niet. Tafels worden niet afgeruimd.
Oud pand en gehorig. Wel een mooi pand.
Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar als je kijkt wat je betaald voor een nacht. Zonde geld. Kan je betere hotels voor krijgen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 september 2018

Hotel ligt nagenoeg in het centrum en is gevestigd in een heel oud stijlvol pand. Erg mooi. Ik had een kamer op zolder, onder de balken. Het bed was niet heel geweldig, het sanitair wel. Ontbijt is prima. Je neemt dit hotel voor de lokatie, stijl en de prijs.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 augustus 2018

De gevel is veelbelovend: je waant je meteen in de 17de eeuw. Het hotel betreden is wat ingewikkelder: de deur is hermetisch gesloten, en pas na aanbellen verschijnt er iemand om de deur te openen. De man is allervriendelijkst, vraagt niet naar welke documentatie ook, en gaat er voetstoots vanuit dat wij degenen zijn die een/de familiekamer hebben gereserveerd voor een nacht.
Omdat we wat vroeg zijn, kunnen we nog niet naar onze kamer; maar de bagage kan er wel worden neergezet. We krijgen een sleutel mee die tevens dient als voordeursleutel: er is niet altijd iemand in de receptie. Nee, dat hadden we al gemerkt. ;-)

Toegegeven, het was een van die vreselijk hete dagen in augustus 2018. Maar toen we in de loop van de middag terug kwamen om ons even op te frissen schrokken we toch wel erg van de bijzonder hoge temperaturen op de kamer. Douchen had niet veel zin: na even was je alweer aan het transpireren. Kortom, de airco was óók 17de-eeuws: twee ramen die open konden.
Ruim was de kamer wel: er stonden een tweepersoons en twee eenpersoonsbedden met schoon bedlinnen. Twee fauteuils, een koelkastje, een tv. De badkamer was gemiddeld qua oppervlak, met een douche in de badkuip. Het was allemaal acceptabel. Niks fancy's, maar adequaat.
Onze nacht was een gebroken nacht: het was zo ontzettend warm dat normaal slapen niet mogelijk was. De twee open ramen boden bij lange na niet genoeg verkoeling, ondanks het opgestoken onweer.
Ontbijt in een royale ruimte, en goed voorzien. Zelf kun je je ei koken, zodat je zelf bepaalt hoe zacht of hard het wordt. Fijn.
De prijs was alleszins vriendelijk, en het afrekenen ging vlot en vriendelijk. Wat jammer dat de koelte die buiten op straat te voelen was niet ook in onze kamer was doorgedrongen...

Een speciaal woord nog over het interieur. Dat is in stijl. Veel oude meubels, oude versieringen tot en met een harnas aan toe. Je moet ervan houden, dat wel.
Of het hotel gehorig is, weet ik niet. Wij sliepen op de bovenste verdieping, maar ik kan mij zomaar voorstellen dat de houten vloeren voor wat geluidsoverlast zouden kunnen zorgen.

Komen we terug? Mijn vrouw zegt van niet, maar voor dat geld zou ik het wel doen. Koppel dat aan een zeer prettige ligging ten opzichten van de bezienswaardigheden, en je kunt je er geen buil aan vallen. Tenzij het dus een zeer hete dag is...

Datum van verblijf: augustus 2018