NH Gent Belfort(Gent)
101 US$
  • Bar/lounge
93 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

166 US$
148 US$
222 US$
  • Inclusief ontbijt
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
146 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
17 mei 2017 beoordeeld

Zoals in de titel, het hotel ligt perfect. Geen drukke straat maar slechts 5 minuten lopen en je staat in hartje Gent. Het hotel is oud en dat heeft zijn charme. Maar ook wa nadelen. Wij hadden wel de kleinste kamer maar er was net genoeg ruimte om het bed heen. Andere kamers zijn ruimer. Alle meubilair is ook oud, er is geen lift dus moet je met koffertjes 1 of 2 trappen op naar je kamer. Men wbood echter wel aan om de koffers boven te brengen maar dat vonde wij niet nodig. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. De bedden waren ook goed. Het ontbijt is voldoende maar had iets uitgebreider gekund.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best een leuk hotel.
Heel ouderwets ingericht en misschien inderdaad aan vernieuwing toe maar kwa comfort dik in orde.
Wij hadden een hele ruime kamer voor 4 personen ( we waren maar met 2).
Bed was zeker in orde. Goed geslapen en rustig gelegen. Badkamer had beter gekund en meer stopcontacten waren welkom.
Ontbijt ook dik in orde.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Erasmus is bijna een museum op zichzelf. Zeker wanneer je het voorrecht hebt om in kamer 12 te mogen verblijven! Kamer 12 is een hele grote suite met eigen badkamer. De kamer is volledig ingericht met antiek meubilair hetgeen het 'museum-gevoel' enorm versterkt. Het hotel is gunstig gelegen aan de rand van het centrum, biedt vriendelijke service en men serveert een eenvoudig maar ruim voldoende ontbijt. Verwacht geen luxe hotel met allemaal dezelfde saaie, strak ingerichte kamers want dat is het zeker niet. Wat het wel is? Charmant, klassiek en authentiek! Wij komen zeker terug!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
5 april 2017 beoordeeld

Aangenaam hotel in het hart van het centrum, parking om de hoek.
Kamers zijn wel aan een upgrade toe, geen lift & zeer basic badkamer, geen douche of gordijn. Ons bed was keihard. Het ontbijt was wat aan de magere kant.

Kamertip: Als u niet goed te been bent, kamer op de lagere verdiepingen vragen.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
2 maart 2017 beoordeeld

Een mooi authentiek hotel in hartje Gent. Verwacht geen uitgebreid ontbijtbuffet zoals in een hotel uit een keten maar het gebodene was acceptabel. Mooie hoge, ruime kamers. Nadeel, geen lift dus zelf de koffers naar boven sjouwen. Centraal gelegen dus vlakbij de belangrijkste toeristische voorzieningen. Een aanrader voor kort verblijf.

Kamertip: Voor gezinnen is er een familiekamer met een tweepersoonsbed en twee losse eenpersoonsbedden.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner