Adoma
NH Hotels
Ghent Marriott Hotel(Gent)
194 US$
  • Restaurant
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
Zie aanbieding
Europa Hotel(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
116 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je met de trein gaat ligt dit hotel op minder dan vijf minuten lopen van Gent-St.Pieter. van hieruit prima verbinding naar het centrum met de tram of te voet.
Het hotel is een echt stadshotel met een vriendelijk en behulpzaam echtpaar als eigenaar. De kamers zijn prima en wij hadden een kamer met een nieuwe badkamer welke meer dan uitstekend was. Ontbijt is eenvoudig maar voor elk wat wils. Bij een volgend bezoek aan Gent gaan wij hier zeker terugkomen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje gedateerd hotel. Lag wat buiten het centrum, vlakbij het station. Wij hadden uitzicht op het spoor. We hadden de pech dat er aan de weg werd gewerkt s'nachts. De ramen konden nu niet open (ivm de warmte),want dan had je last van de werkzaamheden en de treinen. Maar als de ramen dicht waren, had je daar weinig hinder van. Ruime kamers. Goed bedden. Wij hadden een kamer bovenaan. Er was een klein liftje aanwezig. Ontbijtje was summier. Maar kostte ook maar €7,50. Wat hartig beleg, zoet beleg, eitjes, yoghurt met verschillende ontbijtgranen, witte broodjes en boterhammen.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
12 juni 2017 beoordeeld

Heel onvriendelijke gastheer. Bij aankomst om 9u10 was onze goede morgen "jullie zijn veel te vroeg" en dit terwijl ons verblijf geboekt was vanaf 9u.
Bij het ontbijt, kregen we wel een goede morgen van de gastvrouw, waarna we haar niet meer gezien hebben, de gastheer was meer geïnteresseerd in de tv, dan (wat een klein hotel of B&B aantrekkelijk maakt) een gezellig babbeltje of op zijn minst eens een vraag te stellen was alles naar wens.
Bij het ontbijt lag beschimmeld brood.
De kamers waren wel proper.
Bij de afrekening, was dit juist hetzelfde, niet gevraagd was alles goed/naar wens, gewoon. "ok alles is betaald en dus in orde"
Geen airco op de kamers en met de ramen openslapen ging ook niet, want je ligt aan het spoor en er is veel passage.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
4 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel bevindt zich op 20 meter van het spoor! Het is nu 22:30 uur en er komen zelfs goederentreinen langs. Het is een oorverdovend lawaai, een gepiep en gebonk waar je gek van wordt! Hier helpen ook geen oordopjes tegen want je voelt het gebonk zelfs.

Slapen met gesloten ramen is ook geen optie want het is benauwd in de kamer en er is geen airco. Dit doe je zelfs je ergste vijand niet aan! Eigenlijk is het ook een beetje lachwekkend. Ik ga morgen klagen want dit kan echt niet!

Het douchegordijn kwam met stang en al naar beneden zeilen. Paniek bij mijn vrouw. De douchestang was te kort en men had dit op willen lossen met opvulringen maar dat werkt natuurlijk niet. Ik heb mijn vrouw geïnstrueerd het gordijn niet aan te raken!

Wij verbleven in kamer 16. Ongeschikt voor een overnachting! Wellicht dat kamers aan de andere kant van het gebouw wel te doen zijn kwa lawaai.

Voor de rest was het wel OK. Geen luxe, dat zeker niet maar de inrichting is ook wel een beetje deprimerend. Wifi werkt prima en TV ook.

Ik snap niet dat er ook goede beoordelingen zijn. Hebben die gasten dan allemaal gehoortoestellen?

Kamertip: Accepteer alleen een kamer die niet aan het spoorkant ligt!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Ik werd ietwat ongemakkelijk ontvangen door een wat stugge man.
Voor de prijs was het in dit drukke weekend van de kerstmarkt een goede optie en waren we toch niet veel op de kamer.
Het bed sliep prima, er was duidelijk gerookt op de kamer en de boel was ook wel enig sinds verouderd.
Ontbijt was erg matig en karig voor de prijs, en dan zijn wij al vrij snel tevreden.

Conclusie: prima voor een nachtje als er geen betere opties zijn, of als de prijs je aanstaat.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner