Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
ONTBIJT

Beoordeeld op 12 november 2019
parijs123
Mooi gebouw, binnen kijken een bezoekje waard

Mooi gebouw , ook van binnen is het gebouw in redelijke oude stijl bewaarde gebleven ondanks de ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2019
NijmegenMikeN
Nijmegen, Nederland
Lees alle 258 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Gent
vanaf 28,59 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Grand Café en hotel prima restaurant/ diner zeer teleurstellend. Kwaliteit vlees en combinatie van smaken klopte niet. Steak was gewoon taai. Nadat we melding hierover hadden gemaakt was de keuken blijkbaar ook niet geïnteresseerd om ons verhaal hierover te horen. Uiteraard mag dit maar zegt wat ons betreft genoeg

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020

Mooi gebouw maar van binnen een winkelcentrum wat niet bijzonder is. Het gebouw zelf is erg mooi en staat op een geweldige plek

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 30 december 2019

Het oude postkantoor op de Korenmarkt is omgetoverd tot een modern warenhuis met een lunchrestaurant. De cappuccino (op Vlaamse waterige sterkte) wordt geserveerd in grote soepkommen. Het gebak smaakt goed. Het is er vreselijk druk en gehorig, maar toch is het een ervaring om hier koffie te drinken of gewoon door het warenhuis te slenteren. De toiletgroep is trouwens verouderd.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 12 november 2019

goed ontbijt , maar slordige presentatie, ook slordige bediening , een beetje chaotische bediening. niet voor herhaling vatbaar. is voor de toeristen die toch maar één maal komen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Nooit gedacht dat een postkantoor zo imposant én mooi kon zijn! Het gebouw past perfect in de stijl van Gent! Spijtig dat we niet binnen geweest zijn..

Datum van activiteit: augustus 2019