Agoda.com
Priceline
Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze deelname aan de RVV hier 2 nachten geslapen. Mooie locatie vlak naast het centrum. Parkeren voor de deur voor 6euro per dag! Gastheer/kapitein, vriendelijke man die overal mee behulpzaam is. Fietsen mochten gewoon aan boord en stonden veilig. Slaapkamers waren zeer netjes en knus. Ontbijt super! Terras boven op het dek met mooi uitzicht over het water. Hier komen wij nog wel een keer terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 11 april 2018

Gevonden met een gelukje. Omgebouwd binnenschip met 5 kamers ensuite. Gelegen in Portus Ganda op minder dan 10min wandelen van het centrum. 3min stappen van treinstation (Gent Dampoort); betalend parkeren kan aan de straatkant.
Enthousiaste gastheer die je gaarne vertelt over zijn Gent.
Ideale uitvalsbasis voor een citytrip. Gewone boeken!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 juli 2017

We verbleven er voor de tweede keer. We kunnen er alleen maar positief over zijn. Goede ligging, mooie kamers, goed ontbijt en zeer vriendelijke "captain". Eens iets anders dan een gewone hotelkamer. Zeker een aanrader

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017 via mobiele applicatie

Op loopafstand van het echte centrum van Gent ligt deze boot. Wij hadden een grote kamer met bad, heerlijk bed met uitzicht op het water. Het ontbijt was ook goed verzorgd en de eigenaar was vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

Onze allereerste keer overnachten in een boot is goed meegevallen. Je hoeft geen bang te hebben om zeeziek te worden.
Een zeer nette boot, vriendelijke ontvangst met de nodige beknopte toeristische informatie over Gent. Een ruim bed en in de badkamer geen overdreven luxe, maar net wat je nodig hebt. Ontbijt ook niet overdreven chique, maar wel voldoende. Een geslaagde keuze van ons

Datum van verblijf: december 2016