“Afschuwelijk”

Restaurant Grill Vrijdagmarkt
Geclassificeerd als nr. 605 van 965 Restaurants in Gent
Keukens: Grieks
1 maart 2017 beoordeeld

Wat een slecht restaurant. We gingen eten op maandag en het was overal erg rustig, dus ondanks dat er niemand zat toch hier gaan eten, omdat ze naast vlees ook pizza hadden, zodat we allemaal iets konden kiezen. De hele zaak rook echter naar toiletverfrisser, de eigenaar/kok/ober kon zich niet verstaanbaar maken en slenterde door de zaak. We zaten vlak bij de keuken en zagen dat de salade en friet gewoon met de handen op het bord werden gegooid. De pizza's waren diepvriespizza's van de supermarkt, van de steak was een taaie schoenzool gemaakt en in de cola zat geen prik meer, waarschijnlijk stond de fles al een aantal weken open. Toen wij aangaven dat het eten echt slecht was, kwam er alleen wat gebrom uit de eigenaar, met de klacht werd niets gedaan. We hebben het eten verder maar laten staan en zijn snel weg gegaan. De volgende dag uiteraard last van buikloop, maar dat hadden we al een beetje verwacht. Slecht, slecht, slecht. Tip voor de eigenaar: Ga wat anders doen!

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een toplocatie in Gent een rustig en prettig restaurant, met een bijzondere menukaart: Indiaas, pizza, steak en vis. Wordt door de eigenaar zelf gerund met zijn vrouw en is prettig geprijsd.

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met een flairbon t.w.v 39€ voor 2personen

We vroegen als voorgerecht : scampi diabolic en scampi look en we kregen 2x scampi's die in tomatensaus zwom
Hoofdgerecht: mix grill zag er oke uit maar de mayonaise was er op gesmeten! liever appart gehad en overschot van de tomatensaus van het voorgerecht er precies bij gekregen.
Dessert niet mogen kiezen we kregen een sorbet terwijl we eigenlijk mochten kiezen.
Geen aanrader!!!

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Keren regelmatig terug naar dit grill restaurant. Prijs kwaliteit in orde. Meer dan voldoende iedere keer.
Zoek je een lekkere en snelle hap.
Baba grill the place to be

4 mei 2016 beoordeeld

Met een flairbon uit eten gaan is altijd een risico, maar vaak valt het ook mee. Net omdat deze formule soms tot nieuwe ontdekkingen leidt namen we het initiatief om na een dagje shoppen dit restauarant uit te proberen. Beoordelingen hier waren ook ok. Echter: bij het binnenkomen overviel ons de geur van oude toiletten. We wilden nog op onze stappen terugkeren, maar ja, we hadden gereserveerd en dat zou toch heel onbeleefd zijn. Het menu: scampi maison. Enkele minuscule, niet helemaal gebakken scampi in heel veel flauwe roomsaus. Dan een steak: bleu gevraagd. Kwam opgediend in een emmer saus, opnieuw weinig smaak, veel room, en de steak was eerder gestoofd dan gebakken. Echt niet te eten. Als dessert maar een koffie genomen. De zaak zat vol; bediening 1 man.
Ik vond dit eten echt abominabel slecht - van het slechtste dat ik de laatste jaren gegeten heb. Als het doel van het deelnemen aan een actie zoals de flairbon is, de zaak snel vullen en dan weg, dan is dit geslaagd. Als het doel is, nieuwe klanten aan te trekken: no way!! never again!!

Reizigers die Restaurant Grill Vrijdagmarkt bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Grill Vrijdagmarkt geweest? Deel je ervaringen!