“Altijd een superontvangst. Natuurlijke lekker eten op je bord.”
Beoordeling van Pantheon

Pantheon
Geclassificeerd als nr. 60 van 1.018 Restaurants in Gent
Keukens: Grieks
14 februari 2018 beoordeeld

Dit restaurant is in mijn buurt. Ik voel me er steeds welkom. Alleen, met mijn kinderen of met mijn ouders. De uitbater en vriendelijke ober gaan tot het uiterste om je op je gemak te doen voelen. Het eten is correct. Verwacht geen gastronomie. Maar je krijgt alles wat je verwacht van een Griekse restaurant waar men al jaren lekkere volkse Griekse keuken probeert in ere te houden. De opgevulde aubergine is wat ik vaak neem. Er komen hier veel vaste gasten die hun voorkeur gerecht steeds opnieuw bestellen. Er is ook een ruim aanbod aan minder gekende Griekse wijn. Pantheon slaagt erin om mij altijd met een goed gevoel naar huis te gaan.

Datum van bezoek: februari 2018

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 maal gaan eten op 1 week tijd met vrienden en weer 2 maal super lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening daar bovenop. Proficiat.

Datum van bezoek: januari 2018
22 januari 2018 beoordeeld

De Griekse eigenaars baten hier al jaren hun restaurant uit maar weten de Griekse sfeer perfect te verstuiven zowel in hun gerechten als in hun muziek. De mezzedes zijn heerlijk, eigenlijk alles... Als je houdt van Griekenland en haar keuken, dan zal restaurant "Pantheon" je zeker bevallen, net zoals (aangeboden door het huis zoals in Griekenland) de Raki, als afsluiter !

Datum van bezoek: november 2017
12 januari 2018 beoordeeld

Ondanks de vele goede recensies vond ik het persoonlijk niet zo lekker; heb al beter Grieks gegeten... mais des goûts et des couleurs, on ne discute pas :-)
Wel zeer vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: januari 2018
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten heerlijke mix grill en lekkere vers gemaakte Moussaka.
Prijs is perfect en ook super bediening en zeker geschikt voor gezinnen. We komen absoluut terug maar dan met de kids.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Pantheon bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Pantheon geweest? Deel je ervaringen!