Word beloond met One Key
Erik B

Een parel!

Beoordeling van Comic Art Hotel
5,0 van 5 bollen24 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Comic Art Hotel is een ware parel van gastvrijheid en comfort, perfect gelegen om het beste van de stad te verkennen. Vanaf het moment dat je binnenstapt, word je verwelkomd door een onberispelijke netheid en ruimtelijkheid die een gevoel van thuis weg van huis creëren. De kwaliteit van de bedden en de douche is opmerkelijk, waardoor elke nacht een rustgevende ervaring wordt. Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een overvloed aan heerlijke opties, waardoor je dag goed begint met een scala aan smaken en gerechten. Comic Art Hotel weet echt hoe ze hun gasten moeten verwennen en ik kan niet wachten om terug te keren. Ga vooral zo door met het leveren van deze voortreffelijke ervaring!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Comic Art Hotel
ibis Budget
0.9 km van Comic Art Hotel
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 25 januari 2024

Het is een bijzonder hotel op een mooie locatie, ideaal om de stad Gent te verkennen en toch een beetje buiten de reuring van de stad te verblijven. De kamer was groot genoeg voor ons twee, hier en daar wat gehorig van met name "bovenburen", maar al met al prima. Onze kamer had (gelukkig) Comic Art in zwart-wit aan de muur, waar het anders misschien wat druk kan overkomen, maar hiervan hebben wij dus geen weet. Het ontbijt is prima, niet te veel, maar zeker genoeg keus en op een volle maag Gent in te duiken. Het was een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 18 november 2023 via mobiele applicatie

Ik boekte hier 2 kamers voor Amerikaanse vrienden, die een trip door Europa maakten. Het was één van hun beste ervaringen. Zoon Luke sliep in de kamer Lucky Luke, de ouders op een hogere verdieping, met uitzicht op de Lieve, de bootjes, de treurwilgen. Héél rustig. Vlakbij Gravensteen, nochtans een weinig gekende toeristische buurt, al is er aan de overkant wel jeugdherberg De Draecke. Je bent hier op korte wandelafstand van de Graslei, de 3 torens, de aanlegsteiger van de bootjes. Je kan aan de receptie tramkaarten, dagkaarten, ingangstickets,... kopen plannetjes krijgen.
Het personeel is bijzonder vriendelijk!
Er is een bar.
En vooral het ontbijt is geweldig uitgebreid. Zelden voorkomend : je kan ontbijten tot 11u, niet- gasten kunnen er ook ontbijten, dus we konden er samen ontbijten. Het is eerder een brunch! De allerlekkerste ontbijtkoeken, diverse soorten brood, echt goede soorten kaas, ham, rauwe hesp, fruit, eieren, gekookt of gebakken , met spek, je kan bovendien nog boekweitpannenkoeken en wafels bestellen, envers fruitsap: zelden zo'n ontbijt gekregen in een hotel. Bovendien wordt de overschot aan een spotprijs verkocht aan Too Good to go, een heel mooi initiatief.
Kortom, niets dan lof over dit hotel.
Ook het thema stripverhalen is echt goed gekozen. Jammer dat het geplande comic art museum nog steeds niet geopend is. Als Gentenaar kan ik dit hotel warm aanbevelen.

Kamertip: Lage emissiezone LEZ, voetgangersgebied net voorbij het hotel. Koop hier tickets voor attracties. En betaal zeker bij voor het ontbijt, je kan je lunch dan overslaan
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 25 juli 2023

hotel met een heel vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en goed gelegen, dicht bij het centrum, en toch kalm. Geen enkele gehad last van lawaai buitenaf. Het thema stripverhalen maakt het allemaal af. Een absolute aanrader voor mij!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 6 juni 2023 via mobiele applicatie

Dit charmante hotel opende nog geen half jaar geleden de deuren. En dat merk je. De compacte, maar comfortabele kamers zijn van alle gemakken voorzien, met veel natuurlijke lichtinval en fijne details. Het comic art-thema is een leuke extra en maakt elke kamer uniek.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van een kwaliteit die je maar zelden tegenkomt in hotels.
Personeel is erg vriendelijk en attent. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 29 mei 2023

Prima en lichte kamer. Schoon. Prima bedden. Uitstekende douche ruimte. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Lieve. Mooi pand verder. Vriendelijke bediening en een ruim ontbijt. De kamer was inderdaad zoals vermeld voorzien van striptekeningen en het hele hotel ademt een fijne sfeer uit.

Datum van verblijf: mei 2023