Beoordeeld op 25 juli 2023

hotel met een heel vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en goed gelegen, dicht bij het centrum, en toch kalm. Geen enkele gehad last van lawaai buitenaf. Het thema stripverhalen maakt het allemaal af. Een absolute aanrader voor mij!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 6 juni 2023 via mobiele applicatie

Dit charmante hotel opende nog geen half jaar geleden de deuren. En dat merk je. De compacte, maar comfortabele kamers zijn van alle gemakken voorzien, met veel natuurlijke lichtinval en fijne details. Het comic art-thema is een leuke extra en maakt elke kamer uniek.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van een kwaliteit die je maar zelden tegenkomt in hotels.
Personeel is erg vriendelijk en attent. Aanrader!

Beoordeeld op 29 mei 2023

Prima en lichte kamer. Schoon. Prima bedden. Uitstekende douche ruimte. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Lieve. Mooi pand verder. Vriendelijke bediening en een ruim ontbijt. De kamer was inderdaad zoals vermeld voorzien van striptekeningen en het hele hotel ademt een fijne sfeer uit.

Beoordeeld op 13 mei 2023 via mobiele applicatie

Prachtige en propere kamer, uitgebreid ontbijt en bijzonder vriendelijke ontvangst. Uitstekende ligging. Het toeristische centrum wordt bereikt binnen de 5 minuten maar toch rustig gelegen. De kamer met balkon is een absolute aanrader.

Beoordeeld op 11 maart 2023 via mobiele applicatie

Net een nacht in Comic Art Hotel verbleven. Héérlijk! Vriendelijk personeel, mooie kamer.

Ik denk dat het een nieuw hotel is, want aan de laatste snufjes is gedacht. Het hotel ligt in het oude centrum dicht bij de restaurants, winkels, etc.

Kamertip: Wij hebben geparkeerd op de Vrijdagmarkt.
Datum van verblijf: maart 2023