“Diner vaderdag”
Beoordeling van Meat Factory Gent

Meat Factory Gent
Geclassificeerd als nr. 19 van 1.569 Restaurants in Gent
10 juni 2024 beoordeeld

Vorige zondag voor vaderdag een eerste keer gaan eten bij Meat Factory in Gent. Niet enkel het vlees (chateaubriand) voor 2 personen was enorm mals en van enorm hoge kwaliteit, maar ook de veggie burger was volgens mijn zus uitzonderlijk lekker (zij vindt dit in de meeste resto's meestal te droog). Ook de service was top, met dan vooral de jongen van aziatische afkomst, die enorm beleefd was en ons op ons wenken bediende! Kortom, het was een fantastische ervaring & hier komen wij zeker terug!

9 juni 2024 beoordeeld

Top adres! Heerlijk en eerlijk vlees en een supervriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker nog terug. Aanrader! Echt genieten.

8 juni 2024 beoordeeld

Deze plek is zeker een aanrader! Super vriendelijke bediening en heerlijk eten! Een avond vol verwennerij! Wij komen terug!

Superlekker eten!
Vriendelijke bediening!
Een echte aanrader!
We voelden ons hier heel welkom.
Hier komen we terug!!!

8 juni 2024 beoordeeld

Nog nooit zo een lekkere steak gegeten als hier,heerlijk mals. Een echte aanrader!
Goede service ,vriendelijke jongens.
Wij komen zeker en vast nog eens terug.

Reizigers die Meat Factory Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Meat Factory Gent geweest? Deel je ervaringen!