“Lakenhal en Belfort”

Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle)
Van tevoren boeken
Meer info
9,26 US$*
Vanaf
Belfort of Ghent Entrance Ticket
Geclassificeerd als nr. 11 van 171 dingen om te doen in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 oktober 2018 beoordeeld

In de lakenhal hebben we rondgekeken omdat we er ook wat moesten doen om een geocache te kunnen loggen. Je kunt daar gratis naar binnen. Daarna hebben we betaald om naar boven in de toren te kunnen. 55 treden lopen en daarna de mogelijkheid om naar de 2-de en 3-de etage met de lift omhoog te gaan. Onderweg is er uitleg over het maken van de klokken en de bediening/werking van het carillon.
Wij troffen het met het weer en hadden een prachtig uitzicht van boven over de stad.
!

16 september 2018 beoordeeld

Met de lift kom tot hoog in de toren en kan je rondom rond genieten van het wijdse panorama van Gent en omgeving.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de Gent City Card (€30) kun je behalve andere bezienswaardigheden de Belfort gratis bezoeken. Een deel van de klim kan per lift worden afgelegd

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De klokkentoren is. Interessant bezoek object. Op het klauteren tegen te gaan is er een lift beschikbaar choir efficiënt naar boven toe kunt gaan. Op een aantal verdiepingen zijn diverse tentoonstellingen waar onder die van verweerde draak die vroeger op de punt van de toren heeft gestaan.

Bekijk meer beoordelingen
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit enorm interessant, voor amper geld.
Veel trappen, maar je kunt ook de lift nemen! Bovenste verdiep zeker doen! Prachtig panoramazicht!!

Reizigers die Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle) bekeken, bekeken ook

In Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle) geweest? Deel je ervaringen!