“Bangelijk hoog”

Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle)
Van tevoren boeken
Meer info
9,16 US$*
Vanaf
Belfort of Ghent Entrance Ticket
Geclassificeerd als nr. 11 van 171 dingen om te doen in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
16 september 2018 beoordeeld

Met de lift kom tot hoog in de toren en kan je rondom rond genieten van het wijdse panorama van Gent en omgeving.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de Gent City Card (€30) kun je behalve andere bezienswaardigheden de Belfort gratis bezoeken. Een deel van de klim kan per lift worden afgelegd

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De klokkentoren is. Interessant bezoek object. Op het klauteren tegen te gaan is er een lift beschikbaar choir efficiënt naar boven toe kunt gaan. Op een aantal verdiepingen zijn diverse tentoonstellingen waar onder die van verweerde draak die vroeger op de punt van de toren heeft gestaan.

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit enorm interessant, voor amper geld.
Veel trappen, maar je kunt ook de lift nemen! Bovenste verdiep zeker doen! Prachtig panoramazicht!!

Bekijk meer beoordelingen
19 augustus 2018 beoordeeld

Voor een prachtig uitzicht over de stad Gent, vanuit vier verschillende kanten, is de Belfort beklimmen zeker een aanrader! Mijn vriend en ik dachten dat we helemaal naar boven met de trap moesten (zoals bij de Belfort in Brugge), maar je kunt een groot deel met de lift. Naar beneden ga je wel met de trap. Het is fijn dat ze het op deze manier gedaan hebben, want de trappen zijn erg smal en het is dan ook bijna onmogelijk om op die trap zowel naar boven als naar beneden te gaan.
Op de verschillende verdiepingen zijn ook nog een aantal voorwerpen weergegeven en uitleg over bijvoorbeeld het maken van de klokken, heel interessant!

Tip voor jongeren (19 tot en met 25 jaar): een ticket kost dan maar 2,70! Zeker de moeite waard voor een mooi uitzicht.

Reizigers die Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle) bekeken, bekeken ook

In Belfry and Cloth Hall (Belfort en Lakenhalle) geweest? Deel je ervaringen!