“Dinner met mijn vriend”
Beoordeling van Yokoso Gent

Yokoso Gent
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 15 van 985 Restaurants in Gent
Beschrijving: Bij Yokoso, gelegen te Gent Centrum, maken we onze sushi enkel met kraakverse producten van lokale leveranciers, gecombineerd met geïmporteerde Japanse ingrediënten. Bij ons kan je jouw sushi personaliseren. Ja echt! Liever geen avocado in je sushi? Je kiest helemaal zelf wat er in jouw sushi zit. Dus ook veggie en vegan! Je bestelling wordt ter plaatse à la minute bereid: zo garanderen we absolute versheid! Fresh - Fast - Customised Superb Sushi | Choice is How We Roll Boek nu jouw Yokoso ervaring or bestel nu!
24 oktober 2023 beoordeeld

Super lekker gegeten, mega vriendelijke bediening! We hadden veel te veel besteld en we kregen nadien alles mee in een doggybag! We komen zeker terug😊

24 oktober 2023 beoordeeld

Unieke combinatie sushi in een hedendaags kader. Gastvrij onthaal en vlotte service. Ideaal voor jonge mensen.

• Sfeer
12 oktober 2023 beoordeeld

Super gezellig, goede prijs-kwaliteit verhouding, personeel is om onder de kerstboom te leggen !!!!!

12 oktober 2023 beoordeeld

Zeer aangenaam personeel. Wij namen het menu Flexis en het was geweldig.
Zeker een aanrader, het was super lekker en gezellig.

11 oktober 2023 beoordeeld

Het was supper lekker en vers onmiddellijke service ze hebben ook super wijze drankjes en dessertjes

Reizigers die Yokoso Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Yokoso Gent geweest? Deel je ervaringen!