KCH
Waarschoot, België

Mooi, lekker maar best wel duur

4,0 van 5 bollen8 jun 2023 beoordeeld
Heel mooi interieur, snelle bediening. Concept foodsharing. Heel divers in smaken.
Belevingsknop in het toilet: disco-effect.
Verwarmde rooftop met prachtig zicht over de stad.
Zeer lekker gegeten. Toch wel wat aan de dure kant...
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Yalo Urban Boutique Hotel Gent
1.9 km van Yalo Urban Boutique Hotel Gent
Bar/lounge
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 25 mei 2023

Altijd een geweldige ervaring, lekker eten en drinken, fantastische cocktails die je kan drinken aan de bar of in de leuke hoekjes met hippe meubels. De rooftop is ook zeker een aanrader! Perfect voor een date-night of een gezellige avond onder vrienden.

Kamertip: Probeer zeker één van de lekkere cocktails en mocktails!
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 13 april 2023 via mobiele applicatie

Gezellig. Vriendelijk. Duurder maar juist. Veel keuze. Komen zeker terug. We hebben eerst een aperitief en hapje genoten in de lounche. Hoofdgerecht en de rest op een van de mooiste plaatsen in het restaurant. Foutje in de menukaart on line en op de wijnkaart. Gingen het aanpassen. Na onze mondelinge opmerkingen had ik wel een kleine attentie gekregen. Maar nog altijd een aanrader.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 7 april 2023

De eerste keer dat ik in Yalo kwam, was ik van mijn sokken geblazen. Heerlijke schelpjes, Pulpo in perfectie, prachtige wijntjes erbij.
De tweede keer was ik een stuk minder impressed. De burrata was gewoontjes en de kip was rauw.

De sfeer blijft top. Bediening is vlot en vriendelijk. De place is hot en trendy.

Ik kom toch nog terug, hopelijk had de chef gewoon een slecht dagje

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 10 maart 2023 via mobiele applicatie

Bijzonder hoge prijzen die niet in verhouding staat met de kwaliteit van het eten en de algemene ervaring. Bediening voelt heel commercieel aan en is gericht het verkopen. Onbegrijpelijk dat er 5 euro gevraagd wordt voor een broodje op tafel…
Een teleurstelling…

Datum van verblijf: maart 2023
Bert Serry, Overig van Yalo Urban Boutique Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Beste Stefaan,

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons dat we niet konden voldoen aan uw verwachtingen. We doen er alles aan om van Yalo een aangename plek te maken met een leuke vibe én lekker eten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Bert Serry

Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Het design hotel Yalo is een ontmoetingsplaats voor reizigers, locals en zakenmensen.

In Yalo eet je met de seizoenen mee. De focus ligt op verantwoord geproduceerde ingrediënten. De menukaart is door de combinatie van eigen producten, pure cocktails en lokale initiatieven verfijnd en gevarieerd.

Je kunt er de hele dag door bar bites bestellen en in de namiddag is er een ruime selectie zoete patisserie.

In de bar kun je ook terecht voor heerlijke cocktails en wijntjes.

Datum van verblijf: februari 2023