Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 155
Hotels.comUS$ 155
TravelocityUS$ 155
PricelineUS$ 140
Trip.comUS$ 154
Orbitz.comUS$ 155
Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Zeer lief en aangenaam personeel!
Alles zeer proper en gezellige sfeer.
Mooie kamers, upgrade gekregen naar suite!
Gratis water op de kamer.
Koffie op de kamer is aangenaam maar er is maar 1 deca cup en 1 gewone aanwezig.
Perfecte locatie. Ondergrondse parking is duur (30€ betaald) maar wel handig. Lift komt rechtstreeks in hotel uit.
Eten en drinken was zeer lekker. Iets duurdere keuken maar kwalitatief zeker waard.
Aanrader.

Kamertip: Een zeer leuk hotel maar ook een duurdere
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 28 maart 2022

Met een stel vrienden deze kamer geboekt voor weekendtrip naar Gent. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend, gewoon tram 2 vanaf Gent St Pieters nemen en je bent er in een kwartiertje.

Het inchecken ging vlot en erg vriendelijk. Vanaf de straat ziet het hotel er nogal standaard uit maar de receptie en zeker de hotelbar/ontbijt ruimte in het atrium zien er mooi en goed verzorgd uit.

De kamers zijn prima met als leuke gimmick een platenspeler en wat leuke boeken. De bedden zelf zijn voor mij (195 cm lang) aan de korte kant en de kamers zijn vrij krap, zeker bij een langer verblijf lijkt mij. Voor 1 nacht prima te doen.

Het (aparte) ontbijt was prima maar wel vrij prijzig (EUR 25,00 pp) en dat geldt ook wel een beetje voor de prijs van de overnachting; zeker niet goedkoop.

Vanuit het hotel loop je vrijwel direct het centrum binnen, vrijwel alles is op loopafstand en dat is erg prettig, je zult dus ook voor de ligging betalen denk ik.

Nog een puntje van kritiek is de niet erg vlotte en soms wat warrige bediening van de bar (valt overigens bij meer horeca gelegenheden op), dat kan nog wel beter. Van mij persoonlijk hoeft de DJ in de bar 's avonds ook niet (voegt niet veel toe) maar op zich is de sfeer daar 's avonds prima.

Dus prima kwaliteit, goed ligging maar nog wat verbetering mogelijk, vandaar de 'gemiddelde' beoordeling

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

Leuk en nieuw in Gent, aangenaam vertoeven, bijzonder smaakvol gegeten, lekker nagenieten in de lounge. Enkel jammer van de snelheidswijzigingen: heel traag in de bar voor het aperitief, extreem snel voor het voorgerecht (alsof we de verloren tijd moesten inhalen) en gelukkig aan een normaal tempo tegen het hoofdgerecht. Wellicht is de zaak zich nog wat in het inwerken, we hadden echter zo’n fijne avond dat we dit voor een eerste keer heel graag door de vingers zien …

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 9 februari 2022

Super lekker gegeten! Een echte aanrader, wij komen snel terug!

Een aanwinst voor de Brabantdam, graag nog meer van dit niveau!

Het hippe sharing concept en de verzorgde dranken, alles was tip top, we kunnen niet wachten tot de rooftopbar open is!

Groetjes
Caroline en Bart

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

We waren uitgenodigd van onze vrienden om mee te gaan naar Yalo hotel/restaurant te Gent. Waar we de zondag avond een diner hadden.
We begonnen met een top fourchette van het vat! Daarna enkele teasers/share voorgerechten, een heerlijke burrata met ansjovis gevolgd door krokant gebakken Buikspek met ui en pinda en tot slot een overheerlijke quesadilla met pulled pork! Nu al een top beleving en het hoofdgerecht moest nog komen! Daarbij namen we een top witte wijn met druif furmint uit Hongarije! Leuke ontdekking! Daarbij kwam een heerlijk stuk cote a los Dierendonck perfecte cuisson! Als 2de gerecht namen we de Bresse kip echt WOW tot slot nog een heerlijke zeetong ik krijg er geen genoeg van! Dan nog niet gesproken over de sides! Bimi of wortelen met een spicy Cheddar saus of de salade met Parmezaanse kaas of de gepofte aardappel met zure room! Allemaal werelds!
Als laatste nog 2 nagerechten want meer kregen we niet meer op! We namen het bananenijs met caramel echt top en als 2de namen we de Blackberry met hangop echt heerlijk! Wij zijn omver geblazen door dit restaurant! En WOW hoe prachtig ingericht!
Wij komen zeker nog terug! Voor ons het beste adres van Gent!

Yalo de naam niet gestolen!

Datum van verblijf: januari 2022