“Gewoonweg schitterend”
Beoordeling van Restaurant Cocotte

Restaurant Cocotte
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.569 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 12 - € 45
Beschrijving: Restaurant Cocotte wordt gekenmerkt door pure cuisine, een uitgebalanceerde wijnkaart en een stijlvolle inrichting. Een plek waar u kunt genieten van unieke gerechten en Valk-Klassiekers die worden bereid door een ervaren keukenteam. De keuken van Restaurant Cocotte wordt getypeerd door een mooie blend van Europees-Klassieke gerechten.
12 juni 2024 beoordeeld

Zeer gezellig kader tof personeel en heel lekker en verzorgd eten voor iedereen een aanrader het is voor herhaling zeker en vast verzekerd

• Sfeer
Restaurant Van der Valk, Overig van Restaurant Cocotte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste

Dank je wel voor deze mooie review. Wat leuk dat jullie hebben genoten van ons restaurant Cocotte. Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen!

Guest Relations

12 juni 2024 beoordeeld

Alles was heerlijk. Begonnen met de asperge soep, zeer aan te raden! Daarna de snitzel was ook overheerlijk met rauwkost en kruidenboter. Ook zeer appeteitelijk gepresenteerd en proffesioneel personeel! Werder zeer vriendelijk geholpen. Wij komen hier zeker terug!

Beste
Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u hebt genoten van het diner bij restaurant Cocotte. Het doet ons ook enorm veel deugd om te lezen dat u zo positief bent over het personeel.
Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te verwelkomen.
Guest Relations Van der Valk Gent

12 juni 2024 beoordeeld

Wij kwamen hier gezellig eten met een gezin van 5. We werden hartelijk verwelkomd en de tafel stond netjes gedekt.
Er werden verschillende gerechten gekozen en dat was geen enkel probleem.
Nooit lange wachttijd, van hapjes tot dessert.
De suggestiemenu is zeker en vast een aanrader.
Meer dan voldoende eten en zeer lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.

• Sfeer
Restaurant Van der Valk, Overig van Restaurant Cocotte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2024

Beste gast,
Bedankt voor deze hele fijne review!
Het doet ons heel veel plezier dat u zo genoot en nog graag naar ons terugkomt.
Tot dan.
Met gastvrije groeten,
Mara
Guest Relations Supervisor

9 juni 2024 beoordeeld

Super gezellig restaurant, eten heel lekker, zeer fijn en smaakvol.
Zeer vriendelijk personeel
Een plaats om volledig te genieten en te ontspannen bij een fantastische setting.

• Sfeer
Restaurant Van der Valk, Overig van Restaurant Cocotte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2024

Beste gast,
Bedankt voor deze vijf sterren review.
Erg fijn om te lezen dat u zo genoot van uw bezoek aan ons restaurant!
Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek.
Met vriendelijke groeten,
Mara
Guest Relations Supervisor

8 juni 2024 beoordeeld

Gezellige avond, ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijk personeel!
Super lekker gegeten! Van apero tot dessert TOP!!!

• Sfeer
Restaurant Van der Valk, Overig van Restaurant Cocotte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2024

Beste Dagmar

Bedankt voor deze geweldige review! Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over het personeel.
Hopelijk tot snel.

Guest Relations

Reizigers die Restaurant Cocotte bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Cocotte geweest? Deel je ervaringen!