Word beloond met One Key
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 8 oktober 2022 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel. Vlakbij tram naar station en bij centrum. Op verzoek werden eenpersoons bedden geplaatst. Badkamer voldoende. Rustig en goed geïsoleerd. Lekker bed. Vriendelijke receptie.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, buiten het hotel gegeten.

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Marketing van B&B HOTEL Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2022

Beste Anke,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de rustige en centrale ligging van ons hotel. Fijn dat u ook de goede bedden en de klantvriendelijkheid van ons personeel kon waarderen.

Tot weerziens.

Jérémy Vandenhole, Deputy Manager

Beoordeeld op 14 augustus 2022 via mobiele applicatie

Mooie ligging en vriendelijk ontvangen. We waren veelste vroeg en konden onze bagage kwijt in een speciale ruimte, neerzetten of tegen betaling in een kluis, echt super!

De kamer was heel netjes en schoon! Helaas eindigde ons weekend eerder toen ik op vrijdagavond viel en niet meer kon lopen.
We werden super geholpen met ijs en extra kussens, de volgende ochtend met een bureaustoel zodat ik beneden kon komen en bij de auto. Echt super fijn!

En tot onze grote verrassing hebben we een deel geld terug gekregen, echt super!

Hopelijk kunnen we ons weekend Gent snel inhalen en dan komen we zeker hier terug!

Kamertip: Parkeren bij Centre Parking dat is echt super dichtbij!
Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Marketing van B&B HOTEL Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Beste Annelies,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Het verheugt ons dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gunstige ligging.
Fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van onze medewerkers heeft gewaardeerd.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Jérémy Vandenhole, Front Office Manager

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Een kleine kamer, maar wel schoon. Een lekker bed. De douche was ook schoon en je kon er goed douchen. Het hotel ligt lekker centraal. Ontbijt is goed verzorgd. Luggage room is ook goed. Je kan zelfs een kluisje huren indien nodig. Er is altijd wel iemand beneden bij de receptie.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Marketing van B&B HOTEL Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2022

Beste Patricia,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf bij ons achter de rug heeft en dat alles naar wens was, van onze service tot de gunstige ligging van ons hotel. Indien u graag een grotere kamer wenst, dan mag u dit bij een volgende boeking gerust aangeven.

We verwelkomen u een volgende keer heel graag terug!

Jérémy Vandenhole, Front Office Manager

Beoordeeld op 18 januari 2022 via mobiele applicatie

Leuk modern hotel, pal in het centrum van Grnt. Je wandelt de deur buiten en zit meteen in de winkelstraat. Parkeren gaat ook heel vlot op een interparking om de hoek.

Kleine, basic verzorgde kamer met douchekamertje. Meer hoeft dit niet te zijn als je een dagje Gent wilt ontdekken.

Best goedkoop overnachten in vergelijking met andere hotels... maar verwacht geen luxe... ontbijt hebben we er niet genomen dus kunnen we er ook niet over oordelen.

Zouber zeker opnieuw langskomen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Marketing van B&B HOTEL Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2022

Beste Vincent,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat u onze gunstige ligging en netheid kon waarderen. We hopen dat u van een goede nachtrust en van Gent heeft genoten!

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Gregory Lannoy, Hotel Manager

Beoordeeld op 30 oktober 2021

Was mooi uitzicht midden in het centrum dus je kon over lopend naartoe en goed ontbijt, goede WiFi lekkere douche echt een leuk weekend gehad in Gent alleen het bed was niet echt zo comfortabel maar voor de rest oke

Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel- cmanager, Marketing van B&B HOTEL Gent Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste gast,
Leuk dat u de tijd nam voor uw fijne feedback.

Super dat u zo tevreden was over ons mooie hotel en het lekkere ontbijt.
Spijtig dat u het bed iets minder comfortabel vond, maar we begrijpen dat elke gast dit ook anders ervaart. Hopelijk had u wel een goede nachtrust en heeft u een fijn verblijf achter de rug!

We zien jullie graag weer eens terug.

Gregory Lannoy, Hotel Manager