Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 114
PricelineUS$ 108
Hotels.comUS$ 114
TravelocityUS$ 114
FindHotelUS$ 108
eDreamsUS$ 108
Beoordeeld op 23 februari 2022

Voor herhaling vatbaar, romantisch en rustige kamer met een 2pers jacuzzi om te ontspannen!
Ook het ontbijt had alles wat we konden wensen!
Het mogelijkheid tot huren van steps, mooi assortiment van drank en eten die we zelf konden uithalen.
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 4 januari 2022 via mobiele applicatie

Leuk kleinschalig hotel aan de rand van Gent. Heel vriendelijk personeel en lekker ontbijt! Voor ons prima te voet te doen naar het centrum (20 minuten lopen), maar de tram stopt ook in de buurt.

Wij hadden een “wonderfull” kamer in het bijgebouw. De kamer was ruim en schoon met een fijn bed, maar miste voor mij wel een beetje persoonlijkheid/uitstraling. De badkamer was uitgerust met een bubbelbad (heerlijk), daarom hadden wij deze kamer genomen. Vreemd genoeg was de wand tussen onze badkamer en die van de kamer naast ons bovenaan voorzien van ca. 50cm melkglas. Hierdoor konden wij zien (gewone verlichting en gekleurde verlichting bubbelbad) wanneer onze buren op de badkamer waren. Het geluid van het bubbelbad van onze buren was ook heel goed hoorbaar. Buiten dit hebben wij een heel fijn verblijf gehad, maar de volgende keer zal ik denk ik een “gewone” kamer boeken.

Beoordeeld op 4 januari 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, zeer gastvrij en willend om advies te geven over de stad. Het hotel had een mooie uitstraling en een mooie kamer! Het ontbijt was zeer goed, uitgebreid, vers en zelfgemaakt! De ligging was perfect, je was zo de stad weer uit met de auto, parkeergelegenheid bij het hotel, en met de tram of fiets ben je binnen 10 minuten in de stad! Dit hotel is een grote aanrader voor jong en oud, zeker voor stelletjes.

Beoordeeld op 30 december 2021

Het hotel (eerder een b & b) is een prima locatie, op wandelafstand van het stadscentrum. Ondanks de nabijheid van een drukke spoorlijn, erg rustige buurt en kamers. Ook de uitbaters en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is mooi verzorgd en wordt corona-proof aangeboden.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 2 december 2021 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk en persoonlijk hotel. Mooie kamer met goed bed. Wij hadden ook de kamer met het bubbelbad. Ook weer zo een pluspunt. Lekker flesje bubbels en water zijn ook voorzien. Koffie en thee staan ook op de kamer. Dan het toppunt van het verblijf. Het overheerlijk ontbijt. Boordevol zelfgemaakt lekkers. Het notenbrood was top. Het hotel lag op 5 min wandelen van het station. Wij hadden een city pas dus konden onze auto bij het hotel laten staan en dan de tram naar het centrum nemen. Zo bespaarde we hoge parkeer kosten in het centrum. De lieve dame van het hotel helpt je ook met routes en extra tips. Wij hebben genoten !!

Kamertip: Er is parking aan het hotel voor 8euro per dag.