“TOP!”

Restaurant Lof
Geclassificeerd als nr. 39 van 982 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Lof zal u positief verrassen! Zodra u het restaurant binnenstapt en de moderne gerechten met klassieke hints proeft, weet u wat we bedoelen. Het kleurrijke, elegante interieur van het restaurant, met designs van Christian Lacroix en Designers Guild, gecombineerd met de sublieme gerechten bereid door Chefkok Joris Korsten en zijn brigade, hebben het restaurant een benijdenswaardige reputatie opgeleverd.
10 oktober 2017 beoordeeld

dit restaurant is toch wel in het rijtje van hoog niveau,aantrekkelijk,vlotte bediening,en prijskwaliteit meerwaarde!

4 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijke lunch genoten. Vriendelijke bediening. Topkwaliteit.
Restaurant van het hotel is zeer aan te bevelen.

25 september 2017 beoordeeld

Ik koos restaurant LOF om er mijn 27e verjaardag te vieren. Het was reeds de 2e keer dat ik een bezoekje bracht. Het is er werkelijk super lekker van eten. Gezien mijn gluten- en lactose intolerantie is het vaak heel moeilijk om ergens onbezorgd te kunnen eten maar bij restaurant LOF is dat helemaal geen probleem. De chef tovert werkelijk elk gerecht op de kaart zonder zorgen om tot een pareltje, geheel gluten- en lactosevrij. De gerechten zien er beeldschoon uit en zijn ook betaalbaar. Tip: neem de menu!

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam kader en een fijne keuken. Bediening is correct en aangenaam zonder meer. Persoonlijk was het al de derde keer dat ik hier kwam, maar de chef blijft toch steeds weer verrassen met zijn verfijnde gerechten.

10 september 2017 beoordeeld

Was de ene keer uitmuntend en betaalbaar, volgende keer betaalbaar maar middelmatig. Thans duur. Er zijn andere opties in Gent. Ook nogal Amerikaans aanvoelende ruimte. Wijds.

Reizigers die Restaurant Lof bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Lof geweest? Deel je ervaringen!