Beoordeeld op 12 februari 2019

Wij hebben in dit hotel gelogeerd van 9-2-2019 tot 11-2-2019. Het hele hotel ruikt naar een putgeur. We roken het al toen we de hoofddeur binnen kwamen. Later roken we deze geur ook op onze kamer. De geur bleef het hele weekend hangen in het gebouw. Geen visite kaartje!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019

Een goed nachtrust gehad in dit hotel, wel heeft het hotel veel aandachtspunten waar naar onze mening aan gewerkt kan worden. punten zoals een vies tapijt, schimmel in de badkamer, krakende bedden etc.Qua prijs / kwaliteit een 7

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 januari 2019

zeer slechte ervaring, zeker geen van der Valk waardig. vies, slechte bediening, te weinig personeel... eten was redelijk maar bediening niet goed. Kamer was erg vies, ruikt muf in het hele hotel. zeker geen plek om naar terug te keren.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 januari 2019

Op een zondag middag einde December gestopt bij Vander Valk in Drongen voor een lunch. De zatig zat behoorlijk vol. Een vriendelijke ober wees onze tafel aan. Wij bestelden alvast een glaasje cava (à €6,50). Voor mij werd het een steak tartaar (€19,00), voor mijn gezelschap een vol-au-vent (€18,00). Na een kwartiertje werden de beide gerechten opgediend. De porties waren meer dan voldoende, het eten was smakelijk. Niet special maar gewoon goed. De bediening was correct en heel attent; mijn tweede pintje kwam er direct aan. Om te eindigen nog een koffietje (€2,50) besteld. Goed gegeten naast de snelweg bij een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Donderdag 3 op 4 januari geslapen bij van der valk in Drongen België. Een klein hotel, bij binnenkomst zat er niemand bij de receptie en werden we verzocht om ons een etage hoger aan te melden. We werden klantvriendelijk ontvangen en keurig uitleg gekregen. Nadat we hadden ingecheckt zijn we gelijk koffie gaan drinken, het gedeelte straalde niet veel gezelligheid uit maar de koffie was goed. Toen we op de gang richting kamer liepen rook het erg muf. Bij binnenkomst in onze kamer zag het er eenvoudig uit, er staat een bed met een bureau en 2 stoelen. Het stinkt in de kamer heel erg muf. De douche is zo vies het lijkt wel of die in geen weken is schoon gemaakt. Aan de buitenkant van het bad zitten vlekken en ik krijg er gelijk rare ideeën bij. De kast van de wasbak is ook erg smerig. De spiegel is ook erg vies. Deze douche moet echt een grondige ontsmetting hebben. Klachten doorgegeven en de jongeman zou het ook weer doorgeven. Slecht geslapen door de muffige en vieze geur op de kamer. Ontbijt was redelijk, je had keus. Is het een aanrader? Niet voor ons maar hopelijk hebben wij pech gehad en u een schone kamer.

Datum van verblijf: januari 2019