NH Gent Belfort(Gent)
101 US$
  • Bar/lounge
93 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

222 US$
  • Inclusief ontbijt
148 US$
135 US$
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
108 US$
Ghent Marriott Hotel(Gent)
231 US$
Priceline
146 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
24 januari 2018 beoordeeld

Ik was tevreden met de service en de inrichting van de kamers. Het kan aan mijn ogen liggen, of aan mijn onvoldoende voorbereiding, maar het was me niet duidelijk dat er een parking was en waar de toegang is gelegen. Ik heb dus maar bij St Pieter geparkeerd. De buurt zelf is parkeer-onvriendelijk op de hoofdweg en in de zijwegen, ook voor een korte stop.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jurgen D, General Manager van NH Gent Sint Pieters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2018

Geachte Greyhound57,

Hartelijk dank voor uw feedback en review, wij waarderen dit enorm!

Ik wil u graag informeren over een parkeerpleintje van het hotel gelegen in de Handbalstraat. Hier kunt u bij de receptie een code voor krijgen om uit te rijden en de kosten hiervoor zijn € 9,-.

Dit staat ook bij ons op de website vermeld, maar wij hadden het natuurlijk ook aan kunnen bieden bij het inchecken.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Daniël Christiani
Interim Front Office Manager

16 januari 2018 beoordeeld

Saai hotel, ouderwets ingerichte kamers, personeel afstandelijk en weinig servicegericht, onvoldoende parkeergelegenheid waardoor 3x per dag meter bijvullen, drankje in hotelbar niet aantrekkelijk.
Goede OV verbinding naar centrum, bijzonder gezellige en mooie stad

• Verbleef: december 2017, reisde met familie

Beste Folkert2018,

Dank voor uw review en uw feedback.
Helaas hebben wij niet naar uw verwachtingen voldaan en nemen uw feedback mee in het verbeteren van onze service en kwaliteit.

Daniël Christiani
Interim Front Office Manager

27 december 2017 beoordeeld

ontvangst was zeer slecht , eigenlijk geen ontvangst er werd op gekeken en op de vraag of er al ingecheckt kon worden ( we waren te vroeg , 12.30 uur) werd alleen kortaf beantwoord met 15.00 uur !
Konden we dan al wel onze bagage achter laten,... nou vooruit dan .
Badkamer lamp kapot , vieze vlekken op de muur

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
19 december 2017 beoordeeld

Mooie hotel leuke sfeer het is niet so duur en prima service ik raad deze hotel zeker aan alleen de kamers waren verouderd en een beetje renovatie zou perfect zijn ik was heel blij maar het kon beter ;-)

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
18 november 2017 beoordeeld

Dit hotel is dringend aan vernieuwing toe. De kamer kon je eerder vergelijken met een 2-sterrenhotel. De kamer was verouderd, er zaten scheuren en plekken in het behang, waar het raam zat was schimmel te vinden, er zat een deur in de muur achter het bed, er was maar 1 nachtkastje en de matras was dringend aan vervanging toe. De matras was te hard en bij elke kleine beweging piepte hij. Bovendien had ik ook expliciet gevraagd om een queensize bed, maar kregen we twin bedden. Dit is allemaal heel jammer. Als je op hotel gaat, slaap je toch graag comfortabeler en in een mooiere kamer dan thuis... Je betaalt er ook voor. Wel, ik heb mijn eigen bed nog nooit zo hard gemist!
Daar bovenop zag ik bij het nakijken van mijn kredietkaart ook nog dat het hotel ons te veel had aangerekend. Bij de boeking kwam het eindtotaal voor 1 nacht in een standaardkamer (2 personen, ontbijt inbegrepen) op € 135,72, terwijl er € 191,72 aangerekend werd. Schandalig!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner