jos
Opwijk, België

Teveel geld voor wat je krijgt

Beoordeling van Hotel Gravensteen
3,0 van 5 bollen5 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goede ligging
Kamers waren goed juist de badkamer was heel klein .
Bedden waren goed maar het is er wel heel warm . Lawaai is er ook niet
Ontbijt is van 7 tot 10u30
Als je om 9u30 gaat eten zijn er al verschillende dingen niet meer verkrijgbaar .
Persoonlijk vind ik het teveel geld voor dit hotel .
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Met de wagen een ramp . Privé parkeerplaats willen ze niet reserveren Heel kleine badkamer....
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Booking.com
1.4 km van Hotel Gravensteen
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 1 december 2023 via mobiele applicatie

Fantastisch oud hotel met moderne faciliteiten, hondvriendelijk bovendien!
Gelegen in het centrum van de stad Gent, heerlijke uitvalsbasis! Hier komen we zeker terug. In de buurt veel fijne restaurantjes gevonden (net voorbij de tourist traps). ‘T Pakhuis Is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 18 oktober 2023 via mobiele applicatie

Basic hotel, waar je best veel geld voor betaald. Wel een top ligging, midden in het centrum, waar het snachts stil is. Wij sliepen in her bij gebouw op de 3e etage. Ruime kamer, maar was er ondanks de ramen open erg warm. Bedden zijn voor mij te zacht. De badkamer is schoon, maar ook daar beetje vreemde lucht. Op sommige plekke laat het behang wat los in de kamer, jammer...had er voor deze prijs meer van verwacht. Ontbijt was basic, maar ook daar rook het niet zo fris. De parking bij het hotel heb ik geen gebruik van gemaakt, maar in de parkeergarage verderop geparkeerd. P7. Daar kan je ruimer pakeren dan op hun eigen krappe parking voor het zelfde geld. Ik zou hier niet nog een keer komen voor deze prijs.

Ik zou hier niet nog een keer komen.

Kamertip: Pakeer niet bij hun eigen parking, maar in p7 of p8.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 29 mei 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel, simpele maar nette en schone kamer. Wij zaten niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouw.

Helaas waren het ook twee aparte bedden, van te voren wel een tweepersoonsbed aangevraagd maar toen werd er al aangegeven dit niet te kunnen beloven.

De ligging van het hotel is geweldig, midden in het centrum.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 6 februari 2023

zeer mooi en proper hotel met een goed ontbijtbuffet. Kamers ruim genoeg en alles was netjes , Vriendelijk personeel aan balie en in de ontbijtruimte. Ligging is perfect en er is ook een betaalparking voorzien . Helaas een nieuwe reservering aangevraagd voor 2023 jaar en plots de prijs voor identiek hetzelfde met 56 procent plots gestegen tegen 2022 , dit heeft ons wel weerhouden om terug opnieuw te boeken.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 15 december 2022 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met ruime kamer in het midden van de historische stad. Alleen weer een slecht matras. Superzacht en je rolde steeds naar het midden. Ontbijtzaal klein maar gezellig met een echt zeer overvloedig buffet. Aardige bediening Wij komen hier graag terug.

Datum van verblijf: december 2022