FindHotel
Hotels.comUS$ 118
PricelineUS$ 127
TravelocityUS$ 118
Beoordeeld op 25 december 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, netjes en pas gerenoveerd. We komen nu voor de vierde x, en genieten nog steeds iedere x met de feestdagen. Ontbijt is keurig geregeld met twee shifts. Dus altijd plek en uitgebreid. Om de hoek is het centrum, perfect! Hele goede restaurants in de buurt, wel van te voren boeken voor kerstavond ook 1e kerstdag.

Kamertip: Er is plek voor de auto, maar je kan in de buurt je auto parkeren in garage.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Niet goed en niet slecht zoals je verwacht van een 3 sterren hotel. De ligging is wel echt perfect! Zodra je de deur uit loopt sta je tussen de terrassen. Mocht je met de auto willen gaan zou ik voor de parking Ramen gaan

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 7 oktober 2021

De ligging van dit hotel is prima. Ondanks het autoloze karakter van Gent, kunt je dit hotel rijdend bereiken. Al vraagt dit hotel exorbitant veel geld voor parkeren. Onze kamer 21 was prima, dito het ontbijt. Het management van dit hotel was 'stijfjes' maar wel behulpzaam. Ingesleten gewoontes zoals betalen bij binnenkomst, wat natuurlijk niet hoeft, beter ook niet doen, eerst de prestaties van het hotel afwachten.

Kamertip: Sommige kamers zijn gerenoveerd, dus vraag daar dan om. Rustige kamer, niet grenzend aan een liftschacht. Betaal bij vertrek.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 maart 2020

De kamer is klein maar prima. Het afzuigsysteem in douche en toilet zat vol met stof. Dit is ongezond en dus gemeld bij de receptie. Het antwoord was: “dan moet u een 4 sterren hotel boeken, dan heeft u daar geen last meer van. Wij zijn een 3 sterren hotel”. Daarmee was de klacht afgehandeld. Erg vreemde manier ,......vind u niet?!

Datum van verblijf: maart 2020
VincentGrav, Hotel Gravensteen Team van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste,

Dank voor uw review.

Wij willen onze excuses uitdrukken voor deze ervaring. Wij hebben inderdaad melding gekregen over een ventilatiesysteem, en dit nagekeken en opgelost. Wij hadden u moeten bedanken om dit door te geven. Helaas is dit niet op een correcte manier verlopen. Nogmaals onze excuses voor de reactie van de receptionist. Niettegenstaande zijn er meerdere faciliteiten en onderwerpen waarop u ons hotel kan beoordelen, die wel uitstekend zijn, zoals u ongetwijfeld ook positief heeft ervaren.

Wij hopen dat u toch genoten heeft van uw verblijf en van onze prachtige stad!

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid terug te mogen verwelkomen.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijn en knus hotel. Fijne locatie. De twee lossen gebouwen zijn niet storend. Wij zaten in het tweede gebouw, was perfect. De gebouwen staan namelijk gewoon bij elkaar.
Ontbijt was ook gewoon goed, had wel iets langer gemogen in het weekend.

Datum van verblijf: januari 2020
VincentGrav, Hotel Gravensteen Team van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Beste gast,

Van harte bedankt voor deze topreview! We vinden het leuk om te vernemen dat u een aangenaam verblijf in ons hotel heeft gehad.
We hopen dat de rest van jullie trip in Gent even gezellig was en dat we jullie op een ander moment opnieuw mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Hotel Gravensteen Team