28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een hier een nacht verbleven, maar het begin was erg koud. De ketels zijn uitgevallen! Gelukkig snel opgelost. Tijdens het ontbijt was heel erg veel op. De volle zaal werd bediend door slechts twee mensen. Dit maakte het ontbijt niet heel bijzonder.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
grave1, other van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Beste Ted B,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en uw tijd om uw ervaringen te delen.

We zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van de kwaliteit van het bed. Dat is toch een héél belangrijk punt tijdens uw verblijf. Ook onze dank dat u de snelheid voor het oplossen van een technische storing weet te waarderen. Wij nemen akte van uw opmerking m.b.t. het ontbijt. Er zijn wel meerdere mensen aan het werk tijdens drukke momenten. Teveel personeel in de zaal en/of keuken werkt daarentegen ook niet efficiënt. Wij gaan er nochtans wel prat op dat tot bij het sluitingsuur het buffet wordt aangevuld. Wij verontschuldigen ons als dit niet het geval zou geweest zijn. Op drukke momenten vragen wij begrip en even geduld als er producten uitgeput zouden zijn. Ons personeel helpt u graag verder.

Wij danken u nogmaals voor uw positieve review en kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Hotel Gravensteen

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel in het midden van de stad, zeer gemakkelijk, om als uitvalsbasis te dienen.
Niets meer of minder.
Kleine kamer en een zeer basic ontbijt...jammer dat men een stuk door de koude moet om aan het ontbijt te kunnen deelnemen..
Vriendelijk en behulpzaam personeel !!!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
grave1, other van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Geachte heer Vrins,
Beste Steven,

Hartelijk dank voor uw reactie! We vinden het fijn om te lezen dat uw verblijf aangenaam was en dat ons hotel ideaal was voor u om Gent te ontdekken. Graag wijzen wij er op dat wij ook andere kamertypes zoals executive- of luxekamers aanbieden die groter zijn dan onze standaardkamers, indien de grootte van de kamer een belangrijk item is bij uw verblijf/ keuze. Het hotel is ondergebracht in een historisch pand (1865) met verschillende gebouwen en door deze structuur moet u inderdaad een klein stuk buiten wandelen naar de ontbijtzaal. Wij bieden op ons buffet een gevarieerd en (gezond) ontbijt aan naar onze mening (als 3 sterren hotel): verschillende assortimenten beleg, verscheidene soorten brood, vers fruit, fruitsalade, vers gebakken ontbijtkoeken, verschillende ontbijtgranen (6), een uitgebreid kaasbuffet, verse kaas,fruityoghurt, verse fuitsap, warm buffet, gedroogde abrikoos, verschillende soorten confituur (4) … We vinden het jammer dat ons aanbod niet voldeed aan uw verwachtingen maar horen altijd graag wat volgens u nog beter kan.

Ons personeel probeert u altijd van dienst te zijn en we vinden het fijn dat dit door u wordt gewaardeerd!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Thomas
Front Desk
Hotel Gravensteen

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, kamers groot en zeer goede matras , frigo, badkamer groot en alles aanwezig. Spijtig dat de ontbijtruimte in een bijgebouw ligt , niet groot en nogal rumoerig.
Ik vind dit hotel zeker een aanrader voor een citytrip naar Gent. Met de tram 1 bereikbaar vanuit station St Pieter .

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
grave1, Front Desk van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Beste gast,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve review. Wij doen ons uiterste best om onze gasten een warme welkom aan te bieden en zich te laten thuis voelen in het hotel. Dit doen we daar onder andere aandachtig te luisteren naar de wensen van de klant en daarop in te spelen. Onze ontbijt ruimte biedt plaats voor een 60-tal personen – helaas komt iedereen soms op het zelfde uur ontbijten, dan kan het iets drukker zijn. Wij kunnen op dat moment enkel en alleen om begrip vragen; net zoals in een druk restaurant vragen we om begrip en geduld. De personeelsleden helpen u graag verder.

Het leuke aan de ligging van ons hotel is dat het inderdaad super gemakkelijk te bereiken is met de tram. Hij stopt als het ware op 25 meter van het hotel.

Nogmaals bedankt voor de review, en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

13 januari 2018 beoordeeld

Goede ligging vlak naast gravensteen. Wij sliepen in het bijgebouw, wat oudere eenvoudige kamers maar stil, proper, goede bedden, vernieuwde badkamer. Voor de prijs die wij betaalden 90 euro, dus prima! Het tarief dat uithangt nl 160 vind ik wel teveel voor deze kamers. Ps zeer leuke adresjes in vlakke omgeving bv juwelen winkeltje vlak tegenover!

Verbleef: januari 2018
grave1, Front Office Hotel Gravensteen van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Beste Els,

Hierbij wensen wij u uitdrukkelijk te bedanken voor uw mooie beoordeling over Hotel Gravensteen op Tripadvisor.

Wij waren verheugd te vernemen dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Uw beoordeling is zeer waardevol voor ons.

Wij vinden het ook geweldig dat onze locatie u kon bekoren. Wij werken hard aan de renovatie van ons hotel, aan ons product, zodat we onze gasten met een fijn gevoel kunnen ontvangen en laten genieten.

We wensen u nogmaals te bedanken voor uw review en hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen begroeten!

Hotel Gravensteen Team

9 januari 2018 beoordeeld

Mooi hotel, alles beloopbaar, midden in het centrum. Wel heel lastig om er te komen, je moet een aantal verkeersborden negeren. Parkeren bij hotel is mogelijk tegen €15,- per nacht. Ontbijt is heel goed. Alles netjes en schoon. Heel tevreden en we zouden er zeker terugkomen als we weer eens in Gent zijn.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
grave1, General Manager van Hotel Gravensteen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Beste,

Hartelijk bedankt om de moeite te doen een review te schrijven over ons hotel.

Wij voelen ons verheugd dat u ons hotel als 'vey good', netjes en schoon beschrijft! Het doet ons oprecht plezier dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwachten. Ook doen we ons uiterste best om elke dag lekkere en verse ontbijtkoeken te voorzien voor onze gasten. Het hotel bevindt zich in de autovrije zone (sinds april 2017 van toepassing). Dat is eigenlijk uniek én een troef, want als gast kan u toch tot bij ons hotel, als bevoorrechte gast tot bij onze parking. We proberen het voor onze hotelgasten zo eenvoudig mogelijk te maken. Vandaar dat we op onze website een uitgebreide en zeer efficiënte routebeschrijving geplaatst hebben, alsook een filmpje.

Onze receptie medewerkers doen ook hun uiterste best om via telefoon de hotelgasten naar het hotel te begeleiden. Wij raden de mensen met de wagen aan zeker de routebeschrijving van de website af te drukken, en de GPS in te stellen op 'Drabstraat'. Wanneer u in het hotel aankomt, hoeft u enkel te melden dat u op de parking staat, zodat wij de nodige vergunning kunnen afleveren.

Nogmaals bedankt voor deze positieve reactie.

Vincent De Wilde