Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Jos H

Opletten

3,0 van 5 bollen22 jul 2024 beoordeeld
Hotel is prima ontbijt ook
Zaterdag bij aankomst alles betaald.
Bij uit checken wilde ze dat we nog reservering kosten zouden betalen.
Terwijl dit al betaald hadden.
Erna wilde men ook nog parkeerkosten betaald hebben .
Ook deze was al betaald.
Dus opletten
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 jul 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn verheugd dat u tevreden was over ons hotel en het ontbijt. Onze uitgebreide ontbijtbuffet biedt een verscheidenheid aan keuzes en we streven ernaar om onze gasten een aangenaam begin van de dag te bieden.

We betreuren het echter ten zeerste dat er verwarring is ontstaan bij het uitchecken betreffende de reserveringskosten en de parkeerkosten. Wij willen u ook verzekeren dat wij u niet te veel hebben laten betalen.
We zullen uw feedback gebruiken om onze procedures te herzien en ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen worden.

Ons hotel is strategisch gelegen nabij de Flanders Expo en biedt gemakkelijke toegang tot uitstekende transportverbindingen. Dit maakt Holiday Inn Gent Expo een ideale keuze voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers die de prachtige stad Gent willen verkennen.

Hartelijke groeten,

Thomas Van Parijs, General Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Vio.com
    € 160
  • Hotels.com
3.8 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Roomservice
Classic Double
  • Expedia.com
  • Vio.com
    € 113
  • Hotels.com
2.1 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 160
  • Hotels.com
3.7 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Verwarmd zwembad
  • Expedia.com
  • Vio.com
    € 126
  • Hotels.com
4.7 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Vio.com
    € 123
  • Hotels.com
4.2 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Zwembad
Hostel By night
  • Hotels.com
  • Priceline
    € 82
  • Expedia.com
    € 85
3.8 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 120
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 120
  • Vio.com
    € 97
  • Priceline
    € 120
4.3 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    € 87
  • Hotels.com
3.7 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Vio.com
    € 168
  • Hotels.com
3.9 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Restaurant
Roomservice
Exterior view
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 65
  • Hotels.com
5.1 km van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel
Gratis wifi
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordelingen (794)
Beoordelingen filteren
794 resultaten
Waardering van reizigers
142
334
222
63
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
142
334
222
63
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 794 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juni 2024

Een verouderde infrastructuur die dringend opfrissing nodig heeft in zijn totaal.
Maar persoonlijk hadden we heel wat punten van kritiek, zeker voor de prijs die we betaalden.
Parking is 15 euro voor verblijfsgasten, anders 29 euro voor meer dan 9u (denk ik). Voor die prijs verwacht je een overdekte, veilige, comfortabele parking. Dat is het niet. Heel veel putten en bulten, lijkt niet goed onderhouden. Van de parking naar het hotel een trap die behoorijk stijl is en met wentelingen. Zeker niet praktisch met bagage bijvoorbeeld. Als het regent ben je ook goed nat en je bagage ook. Enige positief punt: er zijn een aantal laadpalen.
Bij het inchecken hadden we ons ticket gevalideerd en de 15 euro betaald. Toen we wilden uitrijden kregen we de melding: gelieve 29 euro te betalen. Hoe kan dit? Ok, het werd opgelost nadat we op de info knop duwden en ons kamernummer moesten geven, maar het zou niet mogen gebeuren.
Inchecken verliep vlot en behoorlijk vriendelijk. Kamer was op het eerste zicht ok, niet enorm ruim maar we bleven ook maar één nacht. Positieve punten: goede wifi, goede bedden, goede TV.
Maar we vonden meer minpunten dan positieve punten. Het bed leek niet opgemaakt, de lakens leken er gewoon opgelegd (toen we de dons naar beneden deden om eronder te gaan liggen, kwam ook al de rest direct mee, het onderlaken hing gewoon over het bed). Heel weinig stopcontacten in de kamer en die in de badkamer werkte blijkbaar alleen als het licht er brandde (resultaat: hoorapparaat niet opgeladen 's morgens). In onze zoektocht naar stopcontacten de nachttafel verplaatst ... het was degoutant erachter, gewoon al jaren niet meer gekuist. Tapijt (al niet ideaal in een hotelkamer) was ook niet proper, zeker niet gestofzuigd voor aankomst.
Voor de prijs die we betaalden mag er zeker een flesje water aanwezig zijn en mag er degelijke koffie te maken zijn op de kamer, geen waterkoker met oploskoffie.
Het was enorm warm op de kamer ondanks dat het airco systeem 18 graden aangaf, het werkte gewoon niet volgens ons, bovendien zat er een washand of een vod of zo in de rooster van de verwarming/airco, maar daar konden wij niet aan. Raam kan niet open, we zaten aan de binnenkant. De kamer voelde enorm doef en onaangenaam en dan was het niet eens een warme dag.
Veel te weinig licht in de kamer, zeker omdat er geen natuurlijk licht naar binnen komt. Geen enkele lamp aan het plafond en geen bureaulamp aan het bureau, daar kon je met moeite je documenten lezen.
Badkamer: heel veel roest aan het bad, een douchegordijn wat onhygiënisch is, een super hoog bad, klein ook, geen douche, douchen in het bad onmogelijk want douchekop hangt helemaal in de hoek, doucheslang niet eens 2 meter lang, geen extra wc-papier, geen afzuiging in de badkamer of hij werkte niet.

Omwille van het EK-voetbal was er een hoekje ingericht waar je de match kon volgen, heel leuk gedaan. Genoten van een match met een drankje erbij, maar jammer dat er geen hapjes te verkrijgen waren voor erbij, of die stonden toch niet op de kaart.
Bovendien moesten we onze drankjes bijna dubbel betalen.

We hadden de menukaart van het restaurant gescand op de kamer, een qr-code. Er lag ook niets van informatie op de kamer over het hotel, de kamer, de faciliteiten, ... alleen die qr-code voor de menukaart.
Er stond oa forel op de kaart en we besloten een tafeltje te reserveren voor 's avonds. Een gigantische teleurstelling. Er stonden amper gerechten op de menukaart: geen voorgerechten, één hoofdgerechten een aantal snacks. Een drankenkaart kregen we niet.
Personeel niet bijster vriendelijk: afruimen terwijl men nog bezig is en zonder vragen, een jongedame (stagiair of in opleiding?) kon amper Engels hoorden we aan de tafel naast ons (waar de man na een halfuur vroeg of zijn dame blanche nog zou komen of niet), lachen kon ze zeker niet.
We bestelden, door de heel beperkte kaart (waarvoor ook geen uitleg werd gegeven) waarop dus de forel niet stond, een steak en een pasta funghi. De steak was voor die prijs een kleine portie (zeker voor een volwassen man), alleen een paar kerstomaatjes erbij, zelfs geen slaatje. De frietjes waren precies stompjes en keihard gebakken, en ook dit was een mini portie (zeker als je dan zag dat aan een andere tafel ze met 2 personen frietjes aten en ze daar een hele grote kom kregen). De pepersaus was ok.
De pasta funghi leek een grote portie, het was vooral veel pasta. Ik heb mijn pasta graag al dente maar dit was gewoon hard. De saus en de champignons moest je zoeken met een vergrootglas waardoor de pasta te droog was. Er lagen 3 schilfers parmezaan op, geen extra kaas erbij geserveerd. Weinig smaak ook, ik peperde bij. Er zat ook pesto door het gerecht wat er niet bij past (het was geen pasta pesto die ik bestelde) en die ik dus wil vermijden doordat ik een darmziekte heb. De gevolgen laten zich raden. Door bovenstaande was voor mij deze pasta ook te hoog geprijsd.

Het ontbijt was ok, niets speciaals, keuze was ok. Bij grote drukte (die we nu niet hadden) zal koffie halen wel een uitdaging zijn (met grote files want er stonden nu al kleine files). Punten voor verbetering: kaartjes bij de warme gerechten dat je niet alle potten moet opendoen om te ontdekken wat erin zit (stond alleen bij de eitjes een kaartje), sneller aanvullen, pannenkoekjes werkten niet, weinig keuze in fruit, betere kwaliteit fruitsap. Ook hier werden borden en glazen afgeruimd zonder vragen en terwijl we nog bezig waren. En ook hier weer vliegen rond onze borden.

Conclusie: voor de prijs die we betaalden was ons verblijf niet ok. We zijn niet van plan nog terug te komen.

(we boekten dit hotel, op eigen kosten, in het kader van een opleiding die er gegeven zou worden en om dus files te vermijden, de opleiding werd geannuleerd, het hotel konden we niet meer annuleren)

Datum van verblijf: juni 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ingetjevd
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 maart 2023

Op de kamer is het onmogelijk om een venster te openen. De geur van kuisproducten of spray zijn te intens. Het ontbijt was een ramp! Er was zo veel volk dat je onmogelijk van een rustig ontbijt kon genieten. Telkens waren er tekorten, lang wachten, ook aan koffieautomaat. Personeel deed z´n best maar je merkte dat er gewoon veel te veel volk was. Geen vers fruit, geen vers fruitsap. Ik kom hier nooit meer.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde alleen
Bedank LudwigLam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2023

Beste Ludwig,
Bedankt voor uw recensie.

We nemen nota van uw opmerkingen over het ontbijt en betreuren het dat dit is tegengevallen. We geven uw feedback door aan de relevante persoon om onze service te verbeteren.

Het spijt ons enorm dat u zo'n last had van de geur van onze schoonmaakproducten, we begrijpen dat dit erg vervelend was. Aarzelt u echter niet om dit meteen aan ons team te melden, zodat zij kunnen bekijken hoe ze u kunnen helpen.

Tot slot delen we u graag mee dat om veiligheids- en geluidsredenen de ramen aan de binnenkant van het hotel niet kunnen worden geopend. We raden u aan om bij een volgende boeking aan te geven dat u een kamer aan de buitenzijde van het hotel wenst. Deze ramen gaan namelijk wel gedeeltelijk open.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2022 via mobiele applicatie

Ons verblijf in dit hotel..

Positief .. de ligging van het hotel als je op “ Flanders expo “ moet zijn.
WiFi is voldoende sterk.
Parking is oké, betalend.
Negatief , in de eetruimte wordt koude lucht geblazen.. dus lang van een ontbijt kan je
niet genieten…
Als je aan de deur de voorziene hanger plaatst dat ze de kamer
niet moeten kuizen, krijg je vijf euro.
Maar we zijn die wel moeten gaan vragen aan de receptie .
Op de kamer een blijvend geluid, airco of… ik weet het niet…
De douche slang is onhandig stroef om te gebruiken.
Het restaurant daar kun je niet altijd iets eten, soms alleen buffet.
Zelf op zondag volledig gesloten…
Zonde , ik vindt dat je altijd iets moet kunnen bestellen enz..
Dus we moesten een taxi nemen om iets te eten, want kortbij is
er geen alternatief ,uitgenomen tien minuten stappen een
bakker.

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank camillej444
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Beste Camille,
Bedankt dat u even de tijd nam om ons te beoordelen.

Fijn dat onze ligging en krachtige wifi jullie wel konden bekoren. We betreuren het enorm dat jullie bezoek verder niet volledig naar wens was. We noteren jullie feedback nauwkeurig en zullen deze zeker intern bespreken. De tevredenheid van onze gasten is essentieel en jullie opmerkingen helpen ons om onszelf te verbeteren. Bedankt hiervoor.
Hopelijk hebben jullie toch nog van jullie verblijf genoten.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2022 via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een bezoek aan de Floraliën in Gent hadden wij 2 nachten geboekt in dit hotel. Wij hadden dit hotel al eens bezocht tijdens de corona periode maar dan waren de omstandigheden helemaal anders. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een mooie grote kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Niettegenstaande er verschillende busladingen logeerden en ontbeten in dit hotel moest je niet echt aanschuiven. In het restaurant kan je lekker eten en was er voldoende keuze en niet te duur. Ook van het bar gedeelte hebben we genoten.
Een pluspunt van dit hotel is dat je direct naast Flanders Expo ligt en op 200 meter van de tramhalte die je naar het centrum van de stad brengt. Tickets hiervoor kan je kopen in het hotel.

Kamertip: Het hotel ligt in de LOOP waarin ook de Ikea ligt. Je moet de wegwijzers goed in het oog houden anders kun je nog een extra rondje rijden.
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank andreschouben
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback en perfecte score.

Wat fijn te lezen dat u in de wolken was over het verblijf in ons hotel. Ons team dankt u voor uw lovende woorden over de kwaliteit van het ontbijt en over het comfort van uw kamer.

Hartelijke groeten en graag tot nog eens,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2022

Aankomst in het hotel, U krijgt een upgrade in een kamer met een ruim « kingsize bed » als fidele klant. OK dank U
Is de bar open straks ? ja hoor. Eenmaal op de kamer stellen we redelijk smalle donsdekkens vast op het opgemaakteKINGSIZE bed(2). Ik ga naar de receptie ,en vraag of ze zich niet gemist hebben met de dekbedekking. Een ongeinteresseerde dame zei nogal hautain « neen,hoezo ».
We willen iets drinken in de bar na een lange reis« neen die is gesloten,te weinig volk,je kan iets drinken in het restaurant…..in feite gaat die nooit meer open (personneelsbesparing)….Het eten ,varkenswangetjes en cesar salade. Varkenswangetjes in gloeiend heet bord, volledig harde droge/uitgedroogde korst op het vlees en koud en papachtig van binnen…. Worden vervangen door een andere bord met ongeveer zelfde aspekten ..hoe zou dat komen?Cesar salade in warm bord (ontdooien van de kipfilet in het bord) en een zakje groene salde en zakje geraspte wortelen en sausje…….(de slechte schotels hebben ze mij niet aangerekend) geen kok meer maar studentjes in koksplunje ...personneelsbesparing...
Op de redelijk doorleefde kamer met veel muggen wordt slapen iets moeilijker. Het dekbad is te klein…..in feite bij nader onderzoek is het een dubbelgeplooid 2 persoons dekbed in de hoes van een baby/kinder bedje. Die kingsize bedden zijn neergepoot in normale kamers zodanig dat er een beperkte vrije ruimte is met het meubilair en je dus s’nachts met uw benen stoot tegen tafeltje die te dicht tegen het bed staan. Alsook de nachtlampjes maken een vervelend zoemend geluid (transfo ?) Het is een nacht met gevechten tegen het dekbedje en de muggen…slaap zacht ??
Ik meld s’ochtends het probleem « ja er zijn problemen met de levering van beddegoed voor de kingsize bedden,maar dit of uw opmerking hebben we nog nooit gehoord maar we doen het nodige, geloof me de klant is belangrijk ». Beter tegen ons zeggen dan op tripadvisor….je weet wel…Het ontbijt is redelijk pover voor de standards van Holiday Inn en in vergelijking met « pré-covid tijden ». Besparingen je weet wel...
Door toeval moesten we s’middags terug naar het hotel gaan en zag ik onze « incheck-man » van de vorige dag terug en deed terug mijn verhaal/ervaring….ongeloof en dit is niet mogelijk……dit was hem nog nooit overkomen of zelf gemeld oh neen….. Ik vroeg hem om de kamer te inspecteren met mijn echtgenote…… En inderdaad ons verhaal was waar…Ach Neen ongelooflij maar mijn echtgenote kon uitmaken na een gesprek tussen de « in check-man » en de « housekeeping »(de arme dame we hebben medelijden met haar) dat dit gebeurd op bevel van « Thomas » ,uw weet wel de begripvolle man die de tripadvisor commentaren beantwoord (the general manager).en een vrouwennaam .
Conclussie : dus ondanks mijn melding in de ochtend was er NIKS gebeurd om dezelfde « fout » te herhalen. Dus in feite was dit geen fout maar een bewuste handleswijze..
Door gebrek aan gepaste materialen moeten de dames van de houskeeping zo werken in kamers met kingsize bedden en 10 euro meer als + confort aanrekenen (zonder UPGRADE laat me lachen). Ach de klanten…wat zijn de klanten ??
Het hotel is uitgeleefd en heeft dringend een GRONDIGE opknapbeurt nodig. Was de covid période geen geschikt moment ??(Vorige keer viel onze divan-lit uit elkaar op een executive room…..) De kamers geven een zeer onfrisse indruk.
Het hotel doet me denken aan de oostblok hotels in de jaren 90, die ooit zeer mooi waren, maar nu bemand door uitgelust « support »personnel die rondsjoffeld op pantofels met 2 papiertjes in de hand om de stervensbegeleiding voor te bereiden.
Goede nieuws,deze ervaring zal ons in staat stellen om de volgende keer het Vandervalk hotel te proberen bij ons verblijf in Gent.. daaag

Datum van verblijf: mei 2022
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank snoopygent1803
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze beoordeling.

We vinden het erg jammer dat jullie niet tevreden waren over jullie verblijf in ons hotel en willen jullie graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat jullie hebben ervaren. Klantvriendelijkheid is voor ons prioriteit dus we gaan dit voorval bespreken met onze medewerkers. We willen onze gasten uiteraard steeds een goede nachtrust kunnen bieden en het spijt ons dat we hier voor jullie niet in geslaagd zijn. We noteren jullie opmerkingen in verband met het bed, alsook wat jullie schrijven over het eten in het restaurant, en bekijken hoe we deze zaken kunnen verbeteren om jullie in de toekomst een betere ervaring aan te bieden. Jullie feedback is voor ons erg waardevol, want daarmee kunnen we ons hotel steeds blijven verbeteren. We hopen dat jullie ons toch nog een kans kunnen geven om het in de toekomst beter te doen en jullie de service en kwaliteit te bieden die onze gasten van ons gewoon zijn.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken