Gratis annuleren tot 01/07/22
Hotels.comUS$ 96
TravelocityUS$ 96
getaroom.comUS$ 100
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn daar met vrienden gaan ontbijten super ontbijt niks ontbreekt, eieren, tomaten, roereieren, gekookte eieren, versgebakken pannenkoeken, fruit, fruit salade, fruitsappen, verschillende soorten brood, koffie koeken, enz...

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Dat lezen we graag!

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 2 december 2019

op een zondagavond op weg naar huis even langsgeweest in het Holliday Inn om een deugdelijke maaltijd te zoeken in het atrium van dit moderne hotel. De bereikbaarheid daar valt veel over te zeggen maar dat ligt niet in de handen van het management maar van de ontwikkelaars van the Loop/Expo....
De foyer en het atrium geven in ieder geval een propere en gezellige aanblik. De bediening rond dit uur (20.00u) was vriendelijk en gedienstig. Lekker gegeten en genoten van de uitstekende huiswijnen. Bij het afrekenen werd ons een parkingvoucher aangeboden wat zeer attent was ;-) 3,50 euro uitgespaard.
Kortom: prijs/kwaliteit in orde en zeker een aanrader voor een hongertje of iets meer wanneer onderweg. Je hoeft hier niet te logeren om goed bedient te worden, lekker te eten en een lekker drankje te nuttigen.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Het doet ons erg veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw diner bij ons. Uw complimenten geven we door aan ons personeel. Wel jammer dat u last had om ons te bereiken. Een volgende keer verwelkomen we u ook heel graag eens in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Ligging is super, op 5 min van tram en binnen 15 min hartje centrum. Super kamers en een onwijs goed ontbijt. Dit hotel staat hoog in de lijst van favorieten. Vriendelijk personeel en goed bereikbaar met de auto. Parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Erika,
Hartelijk dank voor uw lovende feedback.

We lezen met plezier dat wij hoog staan in uw lijst van favorieten. Het doet ons enorm deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens was. Meer dan dat kunnen wij niet wensen! We hopen u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw te mogen verwelkomen.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 5 november 2019

Zeker niet meer voor herhaling vatbaar
Dat ik toch nog een redelijke score geef , heeft alles te maken met de vriendelijkheid van het meeste personeel.

Apero tijd: tijd om de bar te proberen, niet zo druk daar, bij de aperitief kreeg iedereen nootjes, wij blijkbaar niet, ook al bestelden wij een zwaar biertje en een proseco!
Wij hebben er dan ook niet meer naar gevraagd maar hebben een schotel kaas en salami besteld.
Later bezien ‘gelukkig’.
Op naar het restaurant, kleine kaart met een paar suggestie van de chef op tafel.
Ik de suggestie scampi met tagliatelle genomen... bij het serveren koud 'maar eetbaar', echter zonder smaak.
Mijn echtgenoot een hamburger met frieten, OMG, broodje was al niet te eten, dus verwijdert, ongelooflijk wat daar bloot kwam, de hamburger ... zwart gebakken... dit gemeld aan de obers die er verschrikkelijk door geschrokken waren, uiteindelijk heeft hij alleen de 15 frietjes opgegeten... er is hem een andere schotel aangeboden maar de appite was over... !
Bij het afrekenen hebben ze deze hamburger niet aangerekend en kregen wij een gratis tas koffie.

Dan maar terug naar onze kamer met een grote zak teleurstelling...

Ontbijt dan, toen ik er een paar maand eerder logeerde was ik echt tevreden van het ontbijt, deze keer echter was ik ontgoocheld.
De roereieren waren koud, de broodjes waren klein en niet zo vers, enige wat eigenlijk lekker was ... de yoghurt,
Nee holiday inn Gent Expo, wij komen niet terug...

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam om uw mening te delen.

We vinden het erg spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens was en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Dit is absoluut niet onze standaard en we bedanken u dan ook voor de feedback, welke onze in staat stelt onze service te verbeteren. Wij zullen onze kok zeker aanspreken over de maaltijd, alsook de medewerkers in de bar over de service. Ook uw opmerkingen over het ontbijtbuffet zullen we bespreken. We hopen dat we uw ervaring door onze compensatie en vriendelijk personeel toch deels goed hebben kunnen maken. We hopen dan ook dat u ons een volgende keer toch een kans zou willen geven.

Met vriendelijke groet en nogmaals onze excuses,

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Verbleven hier met gezin (2 kids).
Kamers zijn standaard, niet al te groot, beetje verouderd, maar verder gewoon goed. Alles wat je moet hebben is er aanwezig.
Lekker ontbijt, mooie, grote ontbijtruimte. Tram op wandelafstand waarmee je zo in het centrum bent is zeer handig.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u tevreden was over de kamer en onze ligging. Het doet ons ook plezier dat u genoten heeft van het ontbijt en dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuk verblijf in Gent!

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot snel,