Priceline
Expedia.comUS$ 134
TravelocityUS$ 134
getaroom.comUS$ 140
Beoordeeld op 5 november 2019

Zeker niet meer voor herhaling vatbaar
Dat ik toch nog een redelijke score geef , heeft alles te maken met de vriendelijkheid van het meeste personeel.

Apero tijd: tijd om de bar te proberen, niet zo druk daar, bij de aperitief kreeg iedereen nootjes, wij blijkbaar niet, ook al bestelden wij een zwaar biertje en een proseco!
Wij hebben er dan ook niet meer naar gevraagd maar hebben een schotel kaas en salami besteld.
Later bezien ‘gelukkig’.
Op naar het restaurant, kleine kaart met een paar suggestie van de chef op tafel.
Ik de suggestie scampi met tagliatelle genomen... bij het serveren koud 'maar eetbaar', echter zonder smaak.
Mijn echtgenoot een hamburger met frieten, OMG, broodje was al niet te eten, dus verwijdert, ongelooflijk wat daar bloot kwam, de hamburger ... zwart gebakken... dit gemeld aan de obers die er verschrikkelijk door geschrokken waren, uiteindelijk heeft hij alleen de 15 frietjes opgegeten... er is hem een andere schotel aangeboden maar de appite was over... !
Bij het afrekenen hebben ze deze hamburger niet aangerekend en kregen wij een gratis tas koffie.

Dan maar terug naar onze kamer met een grote zak teleurstelling...

Ontbijt dan, toen ik er een paar maand eerder logeerde was ik echt tevreden van het ontbijt, deze keer echter was ik ontgoocheld.
De roereieren waren koud, de broodjes waren klein en niet zo vers, enige wat eigenlijk lekker was ... de yoghurt,
Nee holiday inn Gent Expo, wij komen niet terug...

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam om uw mening te delen.

We vinden het erg spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens was en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Dit is absoluut niet onze standaard en we bedanken u dan ook voor de feedback, welke onze in staat stelt onze service te verbeteren. Wij zullen onze kok zeker aanspreken over de maaltijd, alsook de medewerkers in de bar over de service. Ook uw opmerkingen over het ontbijtbuffet zullen we bespreken. We hopen dat we uw ervaring door onze compensatie en vriendelijk personeel toch deels goed hebben kunnen maken. We hopen dan ook dat u ons een volgende keer toch een kans zou willen geven.

Met vriendelijke groet en nogmaals onze excuses,

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Verbleven hier met gezin (2 kids).
Kamers zijn standaard, niet al te groot, beetje verouderd, maar verder gewoon goed. Alles wat je moet hebben is er aanwezig.
Lekker ontbijt, mooie, grote ontbijtruimte. Tram op wandelafstand waarmee je zo in het centrum bent is zeer handig.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u tevreden was over de kamer en onze ligging. Het doet ons ook plezier dat u genoten heeft van het ontbijt en dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuk verblijf in Gent!

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot snel,

Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

1 nachtje geboekt in dit hotel. We hadden een familiekamer geboekt.
We dachten dat dit een iets grotere kamer zou zijn dan normaal. Maar helaas was dit niet zo. De zitbank in de kamer was uitgeklapt en dat was het. Met 2 kinderen en 2 volwassenen was dit erg krap. Na navraag werd ons wel een alternatief aangeboden voor €25 extra (een executive kamer). Alle spullen hadden we al uitgepakt dus voor die ene nacht hebben we het zo gelaten.

Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u de kamer wat te krap vond en u besloot de geboden oplossing niet aan te nemen. Aarzel niet om een eventuele volgende keer aan te geven dat u graag een grotere kamer wil.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

... badkamer heeft wat aandacht nodig. Douchen in bad is niet meer van deze tijd en een douchegordijn al helemaal niet.
Blijft dat we heerlijk geslapen hebben en ook de locatie vlakbij de tram is ideaal. Je bent snel in de stad.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed, we nemen uw tip zeker mee in de toekomst. Het doet ons wel plezier dat u goed geslapen heeft en tevreden was over onze locatie! We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 april 2019

Dit was altijd een prima Holiday Inn, maar mag nodig gerenoveerd worden. Raam op de kamer zat dichtgelast en er was (nog) geen frisse lucht via de airco. Ontbijt is niet echt luxe (geen verse jus, geen zalm e.d.)

Kamertip: Vraag om kamer waar het raam open kan als je frisse lucht wilt
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank P. O
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn blij dat u opnieuw bij ons verbleef tijdens uw bezoek aan Gent. Jammer dat de inrichting voor u gedateerd aanvoelde, maar uiteraard ervaart iedereen dit anders. Ons ontbijt volgt de Holiday Inn-standaard, maar we hebben uw opmerking over verse fruitsap en zalm alvast doorgegeven. Mocht het niet lukken om de air conditioning aan te krijgen, kun t u ook de receptie om hulp vragen.

We kijken er alvast naar uit om u ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!