Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 134
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 19/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
US$ 115
Aanbieding bekijken
Priceline
US$ 109
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 134
TravelocityUS$ 134
getaroom.comUS$ 140
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (763)
Beoordelingen filteren
763 resultaten
Waardering van reizigers
136
329
216
57
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
136
329
216
57
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 763 beoordelingen
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

... badkamer heeft wat aandacht nodig. Douchen in bad is niet meer van deze tijd en een douchegordijn al helemaal niet.
Blijft dat we heerlijk geslapen hebben en ook de locatie vlakbij de tram is ideaal. Je bent snel in de stad.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ron M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed, we nemen uw tip zeker mee in de toekomst. Het doet ons wel plezier dat u goed geslapen heeft en tevreden was over onze locatie! We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 april 2019

Dit was altijd een prima Holiday Inn, maar mag nodig gerenoveerd worden. Raam op de kamer zat dichtgelast en er was (nog) geen frisse lucht via de airco. Ontbijt is niet echt luxe (geen verse jus, geen zalm e.d.)

Kamertip: Vraag om kamer waar het raam open kan als je frisse lucht wilt
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank P. O
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn blij dat u opnieuw bij ons verbleef tijdens uw bezoek aan Gent. Jammer dat de inrichting voor u gedateerd aanvoelde, maar uiteraard ervaart iedereen dit anders. Ons ontbijt volgt de Holiday Inn-standaard, maar we hebben uw opmerking over verse fruitsap en zalm alvast doorgegeven. Mocht het niet lukken om de air conditioning aan te krijgen, kun t u ook de receptie om hulp vragen.

We kijken er alvast naar uit om u ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 maart 2019

Daar we naar de expo zouden gaan en dit zouden willen combineren met de stad Gent vhadden we voor dit hotel gekozen. Fijne ontvangt en snelle incheck. De kamer is eigenlijk de standaardkamer geen super de luxe dus. Maar alles netje erop en eraan.
Echter omdat we de eerste avond wat laat terug waren van de edxpo even we wat langer slapen. Nadat we om 11 uur s'morgens elders gingen ontbijten en we om 15.00 terug kwamen was de kamer nog niet verschoond zelfs de handoeken die we hadden gebruikt en klaar lagen voor verschoning laggen nog netjes op hun plaats. Het is dat we de dag erna gelijk nieuwe hebben gevraagd anders hadden we 3 dagen gedaan met vuile handdoeken. Het is de lokatie en de kamer algemeen in orde was maar de service mbt de kamer helaas een onvoldoende.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank fotohugojanssen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Beste Hugo,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige locatie, het comfort van uw kamer en de fijne ontvangst. Onze excuses indien uw kamer niet werd schoongemaakt.

Tenzij dit anders aangeeft, worden de kamers nochtans dagelijks gekuist.

De handdoeken worden ook ververst als u die klaar legt. We zullen intern onderzoeken waarom dit niet gebeurd is en vinden het jammer dat dit voor ongemak heeft gezorgd. U kun steeds terecht bij de receptie als u problemen ondervindt.
We hadden u graag meteen een oplossing aangeboden.

We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 februari 2019 via mobiele applicatie

We verbleven een paar nachtjes in Gent.
Het hotel ligt aan de rand van de stad bij de Ikea. Het hotel ligt een paar minuten lopen van het openbaar vervoer waarmee je in een minuut of 15 in het centrum staat. Ook kun je er OV-fietsen huren met de app smartbikes, erg handig!
Het hotel is behoorlijk groot en heeft prima kamers, de werknemers waren beleefd en behulpzaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Je kunt er ook dineren (dit hebben wij niet gedaan).

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank AnneJanHaz
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2019

Beste Anne,



Hartelijk bedankt voor deze beoordeling.

Wat fijn dat u zo positief bent over ons hotel! Het doet ons enorm veel plezier dat u genoten heeft van uw bezoek aan Gent, en dat de ligging en de kamers u bevallen hebben! Wat leuk dat ook het uitgebreide ontbijt u zo gesmaakt heeft.

Hopelijk mogen we u volgend jaar opnieuw verwelkomen, en kunnen we u dan misschien verwennen met een lekker diner!



Met vriendelijke groet,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier lekker ontbeten. Alles werd voldoende vlot aangevuld. Lekkere broodjes, krokant en vers. Qua beleg kan er misschien nog wat meer variatie zijn. Je kan zelf mini wafeltjes bakken en er zijn ook pannenkoeken wat leuk is. Borden werden niet altijd vlot afgeruimd.

Datum van verblijf: februari 2019
1  Bedank Hyentl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat u het ontbijt lekker vond en dat u het ook heel leuk vond dat u zelf wafels en pannenkoeken kon bakken.

We noteren uw minpuntjes om onze service te blijven verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Thomas Van Parijs, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken