Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier lekker ontbeten. Alles werd voldoende vlot aangevuld. Lekkere broodjes, krokant en vers. Qua beleg kan er misschien nog wat meer variatie zijn. Je kan zelf mini wafeltjes bakken en er zijn ook pannenkoeken wat leuk is. Borden werden niet altijd vlot afgeruimd.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent Expo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat u het ontbijt lekker vond en dat u het ook heel leuk vond dat u zelf wafels en pannenkoeken kon bakken.

We noteren uw minpuntjes om onze service te blijven verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 12 februari 2019

een prachtig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.de inrichting is magnifiek. de bedden zijn uitstekend, koffie op de kamer, zeer ruime kamers. de badkamer is gerieflijk, 1 min puntje onpraktisch om te douchen.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Gent Expo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Beste mar620,

Wij zijn verheugd zo een positieve recensie te lezen! Wat fijn dat u genoten heeft van de inrichting en onze ruime, comfortabele kamers.

Uw opmerking over de douche werd genoteerd.

Ons personeel dankt u voor het compliment en hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor beurs bezoek hier verbleven. Alles was schoon en niets kapot echter erg krap bed.. toegang tot hotel via openbaar vervoer met een trap en pad met stijgingspercentage dat niet handig is bij sneeuwval. Glibberen terwijl men meer dan 10 uur de tijd heeft gehad de toegang sneeuwvrij te maken

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent Expo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2019

Beste gast, We danken u voor uw feedback.

We hopen at u genoten heeft van uw bezoek aan de Beurs. Fijn dat u de netheid van ons hotel heeft gewaardeerd. Onze Executieve kamers beschikken over Kingsize bedden. Die zijn groter dan onze standaardbedden. Aarzel een volgende keer niet om bij het boeken uw voorkeur door te geven. Door de extreme weersomstandigheden was de hele situatie even buiten onze controle. We hebben de toegang zo snel mogelijk proberen vrijmaken. Sneeuwval is uiteraard heel uitzonderlijk en we zullen zien hoe we dit in de toekomst beter kunnen anticiperen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 januari 2019

Voor ons bezoek aan de Kerstmarkt te Gent hadden we In dit hotel een kamer gereserveerd, zodat we toch iets alcoholisch konden drinken. De ligging is perfect, op 250m heb je de tramhalte Expo, die je op 25 min naar het centrum brengt. Het onthaal was zeer vriendelijk en verliep zeer vlot. De kamers waren ruim en netjes. De bedden comfortabel en de badkamer beschikte over een goede douche. Meer is er niet nodig voor een kort verblijf. Het ontbijt was een zeer uitgebreid buffet waar niks op aan te merken viel. Voor een bezoek aan de stad Gent is dit adres dus een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent Expo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste beoordeling.

Wat fijn dat u ons hotel een aanrader vindt! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

zeer gedateerd hotel , zeer oude kamers met slechte bedden en oud afzuigsysteem wat erg gehorig is en er moeilijk van kunt slapen.geen aanrader isaan vernieuwing toe. geen aanrader.
melding gemaakt receptie en doen alsof ze dom zijn

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Thomas Van Parijs, General Manager van Holiday Inn Gent Expo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste gast, We danken u voor uw feedback.

Het betreurt ons te lezen dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We vinden het erg jammer dat u tekortkomingen heeft ondervonden en dat ons personeel niet heeft kunnen voldoen aan uw vereisten hieromtrent. Jammer dat u teleurgesteld was over het comfort van onze bedden. Deze zijn standaard van alle Holiday Inn hotels maar we zullen de bedden nakijken en indien nodig vervangen. Onze excuses indien u het ventilatiesysteem ook als storend heeft ervaren. Deze kan op aanvraag afgesteld worden. We zullen uw opmerkingen over onze receptiemedewerkers intern bespreken en nemen die ook ter harte om onze service verder te verbeteren. We hopen u alvast in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en een betere ervaring te mogen bieden.

Met vriendelijke groet en beste wensen voor het nieuwe jaar!