139 US$
111 US$
View deal
BESPAAR 28 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline112 US$
Booking.com120 US$
StayForLong139 US$
Beoordeeld op 28 december 2019

Perfekt als uitvalsbasis voor een weekendje Gent (winterfeesten) want bushalte aan de overkant ! Hele vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel !
Prima ontbijt ! Tip : vervang die 2 persoonsdekbedden en matrassen door éénpersoons en smijt overal het tapijt eruit !

Datum van verblijf: december 2019
HIEX_Gent_manager, Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste Stine1970
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Zo leuk te lezen dat u genoten heeft van uw weekendje Gent tijdens de winterfeesten. We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen ontvangen...
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 3 november 2019

Nette kamer, fijne bedden, schoon en vriendelijk personeel. Dankzij het personeel de tip gehad om bij het Mariott hotel is hartje centrum te eten, inclusief shuttle dienst, een aanrader voor € 39,00 pp (excl drankjes). Ontbijt was zeer simpel en wat klein opgesteld, maar prima eten.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

* het restaurant is gesloten op vrijdag, zaterdag & zondag!!!!
* je kan er GRATIS je electrische wagen laden, maar je moet wel parking betalen als je de wagen 's nachts laat staan, gedurende de dag GRATIS parkeren en laden!!!! Hoe kun je gratis je wagen laden als die er niet kan staan?? Want, de parkeerplaats bestemd voor het elektrisch laden werd 2 nachten bezet door de eigenaar van de wagen met plaat n° 1-wfw-172, vermoedelijk en naar alle waarschijnlijkheid van een medewerker van het hotel, misschien wel de gerant!!!!

Kamertip: Ga liever naar een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste FredS2677
Bedankt dat u er voor gekozen heeft om bij ons te logeren. We weten dat er veel keuze is in Gent, u heeft slim gekozen voor Holiday Inn Express.
Wat de inhoud van uw bericht betreft moet ik toch zeggen dat ik teleurgesteld ben. Wij doen ons uiterste best om op alle platformen gedetailleerde informatie te verstrekken over de diensten die we hebben alsook de openingsuren. Uit uw feedback maak ik op dat u deze info niet gelezen heeft, en dat u ook geen contact gezocht heeft met ons personeel tijdens of na uw verblijf.
De correcte informatie geven we graag voor uw toekomstig verblijf en andere lezers:
-Brasserie D-LYS is inderdaad open ma-do van 17-23u. Tijdens de weekends hebben we vooral toeristen die het centrum van de stad willen bezoeken, en is er weinig interesse in een restaurant bij ons.
-Tijdens de weekends zijn er pizza's en snacks beschikbaar in de Lobby Bar, of een waaier van takeway via UberEats, Deliveroo, Takeaway.com e.d., of een diner in het centrum in Midtown Grill met shuttle heen/terug inclusief.
-Wat betreft de laadpaal: voor het verbruik van elektriciteit wordt u inderdaad niet aangerekend, maar de parking op zich is wel degelijk betalend, wat ook gedetailleerd op alle websites staat, alsook op een bord voor de parking en in het hotel. Ook tijdens de dag is de parking betalend, en dit na de eerste 30 minuten.
-De auto op de parkeerplaats voor laden behoort niet aan mij (de gerant) toe, noch aan iemand van ons team. Het gaat hier vermoedelijk over een hotelgast die niet daar moest of mocht parkeren. Ook daar weer: als u ons hiervan informeert hebben we op de zijkant van het hotel nog ruimte voor meerdere wagens om op te laden.

Dus samengevat: ik nodig u steeds uit om tijdens uw verblijf uw bezorgdheden en vragen te melden aan ons receptie-team. Er is zeer weinig dat we niet kunnen oplossen, we doen hiervoor steeds ons uiterste best.

Hoogachtend

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Gelegen langs snelweg en dichtbij centrum .
Grote parking aanwezig aan hotel .
Kamers groot met zeer grote bedden en zeer aangename matras .
Keuze uit 2 soorten kussens ( zacht en hard ) is ook pluspunt .
Receptie vriendelijk en behulpzaam .
Dinner was ok .
Ontbijt ruimte is minder aangenaam en druk .
In kamer stond ook 2 persoonszetel maar deze was degoutant vies van enkele duidelijk ( sexuele?) zichtbare vlekken op zitgedeelte ( kamer 405) .

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 mei 2019

Schandalige prijs voor de parking. Vandaag zakenafspraak van 45 minuten. Vroeger kon je hier gratis parkeren als je consumeerde. Nu niet meer. 30 minuten gratis en ticket zegt > 30 minuten laten valideren aan receptie. Valideren is vandaag 5 euro betalen. Een consumptie van 7 € kostte ons 10 € extra aan parking (2 wagens) zonder dat dit duidelijk op het ticket vermeld is. Laatste maal dat we hier een zakenafspraak deden. Vanaf heden naar wegrestaurant -> zal veel goedkoper zijn.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Beste gast
Bedankt voor uw feedback over uw bezoek aan Holiday Inn Express Gent. We wijzen er op dat de informatie over het gebruik van de parking duidelijk aangeduid staat buiten de parking aan de slagbomen, alsook binnen in de lobby.
Het klopt inderdaad dat de eerste 30 minuten gratis zijn, en dat de kost daarna 5 eur is voor de eerste 120 minuten. Ter vergelijking: in nabijgelegen parking Brico of Ghelamco Arena betaalt u 5 eur per uur vanaf de eerste minuut. Met de gegenereerde omzet bieden wij voor onze hotelgasten o.a. een gratis ontbijt aan, en werd recent meer dan 75.000 eur geinvesteerd in een upgrade van het Wifi systeem en renovatie van alle gangen.

Ik begrijp aldus uw ongenoegen, maar vindt het jammer dat u een gebrek aan kennis nemen van de voorwaarden langs uw kant, afdoet als bedrog van onze kant.

Indien u specifiek op zoek bent naar een goedkope locatie voor een kort gesprek met gratis parking, dan kan u in de buurt terecht in Van der Valk Drongen, Van der Valk Nazareth, Lunch Garden op de Pacificatielaan en Colmar Grill op de Kortrijksesteenweg in Sint-Denijs-Westrem.

Hoogachtend