8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie was voor mij uitstekend. Er is voldoende parkeerruimte en de kamers zijn ruim en de bedden zijn prima. Het restaurant is OK en op vertoon van de incheck kaart krijg 10% reductie. Het ontbijt is redelijk het is voldoende maar ik heb wel betere gezien.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Beste Leon S
Hartelijk bedankt dat u voor Holiday Inn Express gekozen heeft en we hopen dat u de mogelijkheid gehad heeft om onze mooie binnenstad te ontdekken.
Holiday Inn Express biedt u een gratis continentaal ontbijtbuffet aan bij de kamer inbegrepen.
Hoogachtend
Laurens Roels, Hotel Manager

12 september 2017 beoordeeld

Bij aankomst aardige receptie. We verbleven 2 nachten in dit hotel ivm een evenement bij het hotel zelf. Gasten van het evenement mogen gratis parkeren. Maar als je logeert moet je wel gewoon parkeren betalen. (20 euro!! per dag, op booking.com staat 12,50) Dat vind ik heel erg krom en onduidelijk. We kwamen vaker hier maar dit was de laatste keer. Receptie mag vriendelijker zijn.
2 e-mails verzonden met deze klacht, helaas vindt het hotel niet de moeite waard om te reageren. Zo onvriendelijk.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Beste Linda
Bedankt om ons uw feedback te bezorgen. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd bij vertrek. Ik wil u er op wijzen dat u rechtstreeks bij ons geboekt heeft. Er is in uw reservatie geen link met het evenement dat plaats vond. U bent als gevolg daarvan inderdaad 10 eur per nacht aangerekend voor gebruik van onze beveiligde parking met slagbomen, zoals duidelijk op uw bevestiging vermeld staat. Voor de dag van het event zelf was inderdaad een parkingcode voor alle deelnemers beschikbaar als onderdeel van het pakket dat de organisator geboekt had. U kon daar ook van gebruik maken.
Wij zijn op 31 juli akkoord gegaan met het terugbetalen van uw parking fees omdat u bij ons overnacht heeft in het kader van het event, en hebben u daarover gemaild. Tot op heden hebben wij geen antwoord gekregen op de vraag om uw bankrekeninggegevens door te mailen. Bel ons aub op of email naar reviews@hiexgent.be en wij doen snel het nodige om dit dossier af te sluiten.
Hoogachtend
Laurens Roels, Hotel Manager

18 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel ligt tegen de snelweg aan, maar hier heb je in het hotel geen last van.
Ongeveer vier kilometer vandaan ligt het centrum.
Het hotel zag er goed uit.
De kamer was mooi, schoon, luxe en modern.
De bedden waren heel erg goed.
De douche was prima, maar het duurde vrij lang voordat het water warm was.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
14 augustus 2017 beoordeeld

mooi kamer met dubbel bed, ontbijt was veel te weinig voor deze prijs, weinig keuze, kan echt beter en ruime parking, zeer vriendelijk personeel, gemakkelijk dat je een kluisje kon huren voor je waardevolle spullen

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel is goed bereikbaar vanaf de autostrade , vlak bij het UZ Gent. Je kan met de Lijn in Gent geraken, maar dit is niet zo handig. Een parkeerplaats kan je huren voor 10 euro per dag. Dit is eerder een 'doorgangshotel' voor rondreizende toeristen. Als verblijfthotel lijkt ons dit niet echt gezellig. In de ongezellige ontbijtruimte ( heel sjofel aangekleed ) passeren de in-en uitgaande hotelgasten. Er is niet onmiddellijk een aanspreekpunt ; het aanbod is voldoende zonder meer ( geen spek met eieren, pannenkoek..... ) Weinig professioneel is het dat je zelf de tafel opruimt ( plateau zelf weg te brengen naar kar ) ; er is geen tafellinnen. De kamers zijn ruim te noemen : goed hoog bed/ alles staat in 't zicht want er is geen kasruimte ; badkamer met WC ( deur badkamer kan dienen om WC af te sluiten ) is eerder klein tgo de kamergrootte ; kleine lavabo en douche. In 't weekend kan je uit een kleine kaart kiezen in de aanpalende brasserie

Verbleef: juni 2017