Best Western Hotel Chamade
  • Inclusief ontbijt
173 US$
154 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

126 US$
160 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
27 februari 2018 beoordeeld

advies neem een kamer die niet aan de straatkant ligt of neem oordoppen mee ;-) Het ontbijt was prima, een late incheck via een kluisje naast de deur was ook uitstekend verzorgd. Kortom goede organisatie maar veel geluid.

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier overnacht vanwege beurs in Expo Flanders, basic hotel, met een redelijk ontbijt in een wat saaie ruimte.
Vriendelijke receptionistes en manager die een ‘probleempje’ wat ik had uitstekend hebben opgelost.
Kamers zijn oké, maar mogen op sommige puntjes wel wat opgeknapt worden.
Parkeren is een drama als je dat in de buurt wilt doen en je auto niet in de parkeergarage past.
Overdag van 9 tot 19 is het betaald, daarna niet meer.
Alles bij elkaar toch een prima hotel als uitvalsbasis.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Chantal V, Manager van Best Western Hotel Chamade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste

Hartelijk dank voor uw eerlijkheid en spontane reactie.
Wij nemen uw reactie heel serieus en doen indien mogelijk de nodige stappen.
Graag zien wij u graag terug bij ons.

Met Vriendelijke Groeten

13 februari 2018 beoordeeld

Ideaal gelegen, kort bij station en tramhalte voor de deur. Prima bed en gemoderniseerde badkamer maar kamer zelf kon een kleine opknapbeurt gebruiken. Ontbijt voldoende keuze maar sombere ontbijtruimte. Over het geheel basic hotel.

Kamertip: Wat kleurloos maar goed bed en badkamer.
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Check in duurde ontzettend lang en was overdreven bureaucratisch. Receptie en bar na 23.00 uur gesloten. Kamer aan voorzijde was ontzettend gehorig met een tramhalte voor de deur. Bed en rest van de kamer OK, douchekop aan vervanging toe. Ontbijt was prima.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Chantal V, Manager van Best Western Hotel Chamade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste gast
Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig te horen dat niet alles naar wens was. U werd ingecheckt door onze studente en de vlotheid was blijkbaar niet optimaal. Onze ramen worden in maart 2018 volledig vernieuwd, waardoor de gehorigheid van het straatlawaai enorm zal gereduceerd worden. Het hotel heeft op 4 verdiepingen gerenoveerde badkamers, enkel het eerste verdiep is nog niet gerenoveerd. Wij hopen u in te toekomst toch nog te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke

18 december 2017 beoordeeld

Ik heb 100€ betaald voor een kleine basic verouderde 1-persoonskamer op meer dan 45 minuten wandelen van het centrum in een niet zo veilige buurt. Dat is me toch wat teveel voor hetgeen ik ervoor in de plaats kreeg. Ook het bed was vlak naast het raam dat niet goed verduisterde.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western