NH Gent Belfort(Gent)
  • Bar/lounge
134 US$
130 US$
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
146 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
13 februari 2018 beoordeeld

Ideaal gelegen, kort bij station en tramhalte voor de deur. Prima bed en gemoderniseerde badkamer maar kamer zelf kon een kleine opknapbeurt gebruiken. Ontbijt voldoende keuze maar sombere ontbijtruimte. Over het geheel basic hotel.

Kamertip: Wat kleurloos maar goed bed en badkamer.
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Check in duurde ontzettend lang en was overdreven bureaucratisch. Receptie en bar na 23.00 uur gesloten. Kamer aan voorzijde was ontzettend gehorig met een tramhalte voor de deur. Bed en rest van de kamer OK, douchekop aan vervanging toe. Ontbijt was prima.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Chantal V, Manager van Best Western Hotel Chamade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste gast
Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig te horen dat niet alles naar wens was. U werd ingecheckt door onze studente en de vlotheid was blijkbaar niet optimaal. Onze ramen worden in maart 2018 volledig vernieuwd, waardoor de gehorigheid van het straatlawaai enorm zal gereduceerd worden. Het hotel heeft op 4 verdiepingen gerenoveerde badkamers, enkel het eerste verdiep is nog niet gerenoveerd. Wij hopen u in te toekomst toch nog te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke

18 december 2017 beoordeeld

Ik heb 100€ betaald voor een kleine basic verouderde 1-persoonskamer op meer dan 45 minuten wandelen van het centrum in een niet zo veilige buurt. Dat is me toch wat teveel voor hetgeen ik ervoor in de plaats kreeg. Ook het bed was vlak naast het raam dat niet goed verduisterde.

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
4 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Kamer oke met prachtige badkamer. Baby vriendelijk. Ontbijt prima. Je bent zo in het centrum met de tram die voor de deur stopt. Alleen je kan je auto lastig kwijt, parkeergarage zat vol dus moest de auto onder het station op 500m parkeren.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
6 november 2017 beoordeeld

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, maar geen parkeergelegenheid voor de gasten met auto. Restaurant open alleen voor het ontbijt dat wel perfect verzorgd wordt, geen roomservice. Schoonmaken gaat de hele dag door. Geluidsoverlast van de schoonmaaksters overdag en van de andere kamers 's nachts.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner