“Gehorig en weinig efficiënt ”
Beoordeling van Best Western Hotel Chamade

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Best Western Hotel Chamade
Beoordeeld als nr. 10 van 39 hotels in Gent
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Check in duurde ontzettend lang en was overdreven bureaucratisch. Receptie en bar na 23.00 uur gesloten. Kamer aan voorzijde was ontzettend gehorig met een tramhalte voor de deur. Bed en rest van de kamer OK, douchekop aan vervanging toe. Ontbijt was prima.

Verbleef: Februari, 2018, reisde voor zaken
Chantal V, Manager van Best Western Hotel Chamade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste gast
Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig te horen dat niet alles naar wens was. U werd ingecheckt door onze studente en de vlotheid was blijkbaar niet optimaal. Onze ramen worden in maart 2018 volledig vernieuwd, waardoor de gehorigheid van het straatlawaai enorm zal gereduceerd worden. Het hotel heeft op 4 verdiepingen gerenoveerde badkamers, enkel het eerste verdiep is nog niet gerenoveerd. Wij hopen u in te toekomst toch nog te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke

18 december 2017 beoordeeld

Ik heb 100€ betaald voor een kleine basic verouderde 1-persoonskamer op meer dan 45 minuten wandelen van het centrum in een niet zo veilige buurt. Dat is me toch wat teveel voor hetgeen ik ervoor in de plaats kreeg. Ook het bed was vlak naast het raam dat niet goed verduisterde.

• Verbleef: December, 2017, reisde met vrienden
4 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Kamer oke met prachtige badkamer. Baby vriendelijk. Ontbijt prima. Je bent zo in het centrum met de tram die voor de deur stopt. Alleen je kan je auto lastig kwijt, parkeergarage zat vol dus moest de auto onder het station op 500m parkeren.

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
6 november 2017 beoordeeld

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, maar geen parkeergelegenheid voor de gasten met auto. Restaurant open alleen voor het ontbijt dat wel perfect verzorgd wordt, geen roomservice. Schoonmaken gaat de hele dag door. Geluidsoverlast van de schoonmaaksters overdag en van de andere kamers 's nachts.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een wedstrijd van AA Gent in dit hotel neergestreken. Vriendelijke personeelsleden, schone en ruime kamers met prima badkamer.

Ontbijt schurkt tegen 4 sterren aan ipv de 3 die dit hotel heeft. Aanrader met name omdat ontbijt hier altijd inbegrepen is.

Bij een nieuw verblijf in Gent zal ik onmiddellijk hier terugkomen.

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gent bekeken
op 0,1 km afstand
Ghent River Hotel
nr. 11 van 39 in Gent
1.054 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Hotel Chamade geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Hotel Chamade

Adres: Koningin Elisabethlaan 3, Gent 9000, België
Locatie: België > Vlaanderen > Oost-Vlaanderen > Gent
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 10 van 39 hotels in Gent
Prijsklasse: 101 € - 149 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Best Western Hotel Chamade 3*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Stayforlong S.L., Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Hotel Chamade met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Ghent
Best Western Chamade
Ghent Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?