Beoordeeld op 18 december 2017

Ik heb 100€ betaald voor een kleine basic verouderde 1-persoonskamer op meer dan 45 minuten wandelen van het centrum in een niet zo veilige buurt. Dat is me toch wat teveel voor hetgeen ik ervoor in de plaats kreeg. Ook het bed was vlak naast het raam dat niet goed verduisterde.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 december 2017

Vriendelijk personeel. Kamer oke met prachtige badkamer. Baby vriendelijk. Ontbijt prima. Je bent zo in het centrum met de tram die voor de deur stopt. Alleen je kan je auto lastig kwijt, parkeergarage zat vol dus moest de auto onder het station op 500m parkeren.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, maar geen parkeergelegenheid voor de gasten met auto. Restaurant open alleen voor het ontbijt dat wel perfect verzorgd wordt, geen roomservice. Schoonmaken gaat de hele dag door. Geluidsoverlast van de schoonmaaksters overdag en van de andere kamers 's nachts.

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Voor een wedstrijd van AA Gent in dit hotel neergestreken. Vriendelijke personeelsleden, schone en ruime kamers met prima badkamer.

Ontbijt schurkt tegen 4 sterren aan ipv de 3 die dit hotel heeft. Aanrader met name omdat ontbijt hier altijd inbegrepen is.

Bij een nieuw verblijf in Gent zal ik onmiddellijk hier terugkomen.

Beoordeeld op 4 november 2017

Aangenaam hotel waarbij het mij opviel dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is. Er waren geen broodjes meer bij het ontbijt op de 2e ochtend van ons verblijf. De receptioniste gaf aan dat dit niet hoort en bood ons aan om broodjes te halen bij de bakkerij om de hoek op kosten van het hotel. De kamer was heel schoon, alleen was alles wel een beetje gedateerd. Net als de lobby. Maar niet storend. Internet was heel snel. Bedden prima en ook de douche! Hotel ligt 5 min lopen van station Gent St Pieters en tramlijn 1 stopt voor de deur en brengt in 10 min naar hartje centrum, ideaal!