“Slechte prijs/kwaliteit verhouding”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Best Western Hotel Chamade
Beoordeeld als nr. 11 van 39 hotels in Gent
18 december 2017 beoordeeld

Ik heb 100€ betaald voor een kleine basic verouderde 1-persoonskamer op meer dan 45 minuten wandelen van het centrum in een niet zo veilige buurt. Dat is me toch wat teveel voor hetgeen ik ervoor in de plaats kreeg. Ook het bed was vlak naast het raam dat niet goed verduisterde.

• Verbleef: December, 2017, reisde met vrienden

4 december 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Kamer oke met prachtige badkamer. Baby vriendelijk. Ontbijt prima. Je bent zo in het centrum met de tram die voor de deur stopt. Alleen je kan je auto lastig kwijt, parkeergarage zat vol dus moest de auto onder het station op 500m parkeren.

• Verbleef: December, 2017, reisde met familie
6 november 2017 beoordeeld

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, maar geen parkeergelegenheid voor de gasten met auto. Restaurant open alleen voor het ontbijt dat wel perfect verzorgd wordt, geen roomservice. Schoonmaken gaat de hele dag door. Geluidsoverlast van de schoonmaaksters overdag en van de andere kamers 's nachts.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een wedstrijd van AA Gent in dit hotel neergestreken. Vriendelijke personeelsleden, schone en ruime kamers met prima badkamer.

Ontbijt schurkt tegen 4 sterren aan ipv de 3 die dit hotel heeft. Aanrader met name omdat ontbijt hier altijd inbegrepen is.

Bij een nieuw verblijf in Gent zal ik onmiddellijk hier terugkomen.

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
4 november 2017 beoordeeld

Aangenaam hotel waarbij het mij opviel dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is. Er waren geen broodjes meer bij het ontbijt op de 2e ochtend van ons verblijf. De receptioniste gaf aan dat dit niet hoort en bood ons aan om broodjes te halen bij de bakkerij om de hoek op kosten van het hotel. De kamer was heel schoon, alleen was alles wel een beetje gedateerd. Net als de lobby. Maar niet storend. Internet was heel snel. Bedden prima en ook de douche! Hotel ligt 5 min lopen van station Gent St Pieters en tramlijn 1 stopt voor de deur en brengt in 10 min naar hartje centrum, ideaal!

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gent bekeken
op 0,1 km afstand
Hotel Orion
nr. 7 van 39 in Gent
323 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Hotel Chamade geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Hotel Chamade

Adres: Koningin Elisabethlaan 3, Gent 9000, België
Locatie: België > Vlaanderen > Oost-Vlaanderen > Gent
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 39 hotels in Gent
Prijsklasse: 99 € - 145 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Best Western Hotel Chamade 3*
Aantal kamers: 45
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Hotel Chamade met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Ghent
Best Western Chamade
Ghent Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?