Ghent Marriott Hotel(Gent)
  • Bar/lounge
NH Gent Belfort(Gent)
170 US$
  • Restaurant
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
103 US$
109 US$
102 US$
  • Inclusief ontbijt
93 US$
86 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 96 US$ per nacht.

6 november 2017 beoordeeld

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, maar geen parkeergelegenheid voor de gasten met auto. Restaurant open alleen voor het ontbijt dat wel perfect verzorgd wordt, geen roomservice. Schoonmaken gaat de hele dag door. Geluidsoverlast van de schoonmaaksters overdag en van de andere kamers 's nachts.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een wedstrijd van AA Gent in dit hotel neergestreken. Vriendelijke personeelsleden, schone en ruime kamers met prima badkamer.

Ontbijt schurkt tegen 4 sterren aan ipv de 3 die dit hotel heeft. Aanrader met name omdat ontbijt hier altijd inbegrepen is.

Bij een nieuw verblijf in Gent zal ik onmiddellijk hier terugkomen.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
4 november 2017 beoordeeld

Aangenaam hotel waarbij het mij opviel dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam is. Er waren geen broodjes meer bij het ontbijt op de 2e ochtend van ons verblijf. De receptioniste gaf aan dat dit niet hoort en bood ons aan om broodjes te halen bij de bakkerij om de hoek op kosten van het hotel. De kamer was heel schoon, alleen was alles wel een beetje gedateerd. Net als de lobby. Maar niet storend. Internet was heel snel. Bedden prima en ook de douche! Hotel ligt 5 min lopen van station Gent St Pieters en tramlijn 1 stopt voor de deur en brengt in 10 min naar hartje centrum, ideaal!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
31 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel Best Western Chamade bezochten we al enkele malen de afgelopen jaren. Het straalt klasse uit. Elke kamer is tot in de puntjes verzorgd en heel net. Het onthaal is vriendelijk, professioneel, alert. De badkamer is uitstekend en de matrassen zijn schitterend. Het ontbijt zorgt er voor dat je de lunch 's middags in Gent gerust kunt overslaan. Wat een keuze en alles is vers. De prima ligging vlakbij het station Gent St.-Pieters zorgt er bovendien voor dat het hotel een echte aanrader is voor een of meerdere dagjes Gent. Prijs-kwaliteit prima.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
23 oktober 2017 beoordeeld

Hotel ligt perfect voor bezoek Gent. Vriendelijk personeel. Kamers naar tevredenheid. Mooie ruime badkamer. Ontbijt ruimschoots voorzien. Vanuit hotel centrum Gent ongeveer 20 min. lopen. Trein station 5 min. lopen. Bij treinstation parkeergarage St. Pieter en voor redelijke dagprijs. Dit hotel kan ik best aanbevelen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden