StrawberryAmsterdam
Amsterdam, Nederland

Geweldig, van service, locatie, faciliteiten etc. Ontbijt, restaurants ook allemaal zeer aan te raden.

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • Booking.com
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
3 weken geleden beoordeeld

Prachtig hotel niet ver van het centrum van Gent met zeer vriendelijk personeel. We hadden een zeer mooie ruime kamer in het hoofdgebouw. Het hotel heeft ook een mooie tuinEen zeer uitgebreid en lekker ontbijt.Een aanrader! We hebben ervan genoten!

Datum van verblijf: juni 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste mijnheer, mevrouw,
graag lezen we in de prachtige review die u heeft gepost dat u echt genoten heeft tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team, en in het bijzonder de collega's van het ontbijt, appreciëren de complimenten die u heeft genoteerd.
Het hotel beschikt inderdaad over een top-locatie : op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het aanraden van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

3 weken geleden beoordeeld

Stijlvol hotel in historisch centrum van Gent. Uitgebreid en uitstekend ontbijt. Rustige binnentuin, diverse restaurants in het hotel

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Adriaan,
graag lezen we de mooie review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het hotel is inderdaad deels ondergebracht in een prachtig herenhuis daterend uit de 18e eeuw. Het is fijn te ontdekken dat de stijl van het hotel u bevallen is. De collega's van het ontbijt appreciëren de complimenten die u heeft genoteerd.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

4 weken geleden beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit! Het mooiste waarin ik ben verbleven. Het ligt rustig maar toch dichtbij de stad, de kamers zijn van alle gemakken voorzien inclusief een bed om in weg te dromen, en het ontbijt is heerlijk. Ik hoop dat ik hier nog eens kan verblijven!

Beste Guusje,
graag lezen we in de geweldige review die u heeft gepost dat Pillows Grand Boutique Hotel Reylof het mooiste hotel is waar u ooit bent verbleven. Het is fijn te ontdekken dat u kunnen genieten heeft van het uitgebreide ontbijtbuffet en van de kamer voorzien van alle comfort.
Inderdaad, het hotel beschikt over een top-locatie, op een steenworp van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin. We verwelkomen u graag opnieuw in het hotel bij uw volgend gepland bezoek aan Gent.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 10 juni 2024 via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijk weekendje in Gent gehad. De kamers zijn fluisterstil en voorzien van alle comfort. Ook erg leuk was het ontbijt in de binnentuin! Over het algemeen hangt hier een erg relaxte vibe en vormt dit de perfecte uitvalsbasis voor een weekendje weg.

Datum van verblijf: juni 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Christophe,
graag lezen we dat u een heerlijk weekendje heeft gehad in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof (en bij uitbreiding in Gent). Als de zon van de partij is, is het inderdaad zeer aangenaam ontbijten op onze grote binnentuin. Alhoewel Pillows Reylof een stadshotel is, zijn de meeste kamers niet onderhevig aan het straatlawaai. Hoe leuk is het te ontdekken dat u kunnen genieten heeft van het voorziene comfort in de kamer.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof voor een weekendje weg !

Beoordeeld op 10 juni 2024

Heerlijk top hotel waar het een feestje is om te verblijven. Super restaurants en faciliteiten en top kamers. Locatie is perfect om het pittoreske Gent te bezoeken

Beste Jeroen,
graag lezen we in de top review die u heeft gepost dat uw verblijf in Pillows Grand Boutique een feestje was.
Fijn te vernemen dat u lekker heeft geluncht/gedineerd in Olivier, onze bistro en/of Lof, het fine dining restaurant.
Het hotel beschikt inderdaad over een toplocatie : op een steenworp van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique op TripAdvisor.