Christophe
Nijmegen, Nederland

Heerlijke oase van rust nabij het centrum van Gent

5,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben hier een heerlijk weekendje in Gent gehad. De kamers zijn fluisterstil en voorzien van alle comfort. Ook erg leuk was het ontbijt in de binnentuin! Over het algemeen hangt hier een erg relaxte vibe en vormt dit de perfecte uitvalsbasis voor een weekendje weg.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 jun 2024
Beste Christophe,
graag lezen we dat u een heerlijk weekendje heeft gehad in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof (en bij uitbreiding in Gent). Als de zon van de partij is, is het inderdaad zeer aangenaam ontbijten op onze grote binnentuin. Alhoewel Pillows Reylof een stadshotel is, zijn de meeste kamers niet onderhevig aan het straatlawaai. Hoe leuk is het te ontdekken dat u kunnen genieten heeft van het voorziene comfort in de kamer.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof voor een weekendje weg !

0.5 km van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Word beloond met One Key
0.2 km van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2024

Heerlijk top hotel waar het een feestje is om te verblijven. Super restaurants en faciliteiten en top kamers. Locatie is perfect om het pittoreske Gent te bezoeken

Datum van verblijf: juni 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2024

Beste Jeroen,
graag lezen we in de top review die u heeft gepost dat uw verblijf in Pillows Grand Boutique een feestje was.
Fijn te vernemen dat u lekker heeft geluncht/gedineerd in Olivier, onze bistro en/of Lof, het fine dining restaurant.
Het hotel beschikt inderdaad over een toplocatie : op een steenworp van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique op TripAdvisor.

Beoordeeld op 9 juni 2024

Fijn verblijf in een suite, prima ontbijtbuffet en uitstekende resto's
Dichtbij het stadscentrum gelegen.

Echt een aanrader!

Beste Rene,
graag lezen we de prachtige review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het is fijn te ontdekken dat u kunnen genieten heeft in één van onze suites, alsmede van het uitgebreide ontbijtbuffet.
Het hotel beschikt inderdaad over een top locatie : op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd, en het echt aanraden van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 3 juni 2024

Zeer comfortabele kamers, heerlijk ontbijt. Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. De upgrade was natuurlijk een extraatje.

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2024

Beste Margot,
graag lezen we de prettige review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team, en in het bijzonder de collega's van het ontbijt, waarderen de complimenten. Indien het mogelijk is op basis van beschikbaarheid en als daar een reden voor is, geven we graag onze gasten een upgrade naar een mooier/groter kamertype.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 2 juni 2024

Fijn hotel op fantastische locatie. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een top vakantie.

Beste Thom,
graag lezen we in de vijf sterren review die u heeft gepost dat u een top vakantie heeft gehad in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het team apprecieert de complimenten die u heeft genoteerd.
Het hotel beschikt inderdaad over een top locatie : op slechts een paar minuten wandelen van "the places of interest" in Gent.
We bedanken u heel graag voor het aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 1 juni 2024

de tuimelt van de ene verfijnde verrassing in de andere, met zoveel zorg en aandacht voor detail gebracht. Puur genieten.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Cathy,
graag lezen we in de review die u heeft gepost dat u tijdens uw verblijf van de ene verbazing in de andere gevallen bent.
Wat goed dat u puur kunnen genieten heeft van alles wat het hotel te bieden heeft.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.