Marilyn
Knokke, België

Top!

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Toplocatie! Ontbijt was super, niets ontbrak, glutenvrije opties waren ook aanwezig. Vriendelijk personeel, vlot in- en uitchecken. Kamers zijn heel mooi, hotel vlak bij het centrum, maar geen last van lawaai (wij hadden een kamer langs de straatkant). Zeker voor herhaling vatbaar
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Beste Marilyn,
graag lezen we de top-review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het team waardeert de complimenten die u heeft genoteerd. Zeker de collega's van het ontbijt appreciëren de speciale vermelding.
Het hotel beschikt inderdaad over een top-locatie; op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen.
Graag verwelkomen we u opnieuw in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof voor uw volgend gepland bezoek aan Gent. We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het aanbevelen van het hotel op TripAdvisor.

• Trip.com
  • ibis Budget
1.8 km van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Meer hotels in Gent bekijken
5 weken geleden beoordeeld

We hebben een geweldige tijd gehad in dit Pillows hotel! Het gebouw is prachtig, het ruikt lekker, in de binnentuin kan je heerlijk rustig zitten in het zonnetje.

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Pepijn,
graag lezen we in de review die u heeft gepost dat u een geweldig verblijf heeft gehad in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. We vinden het fijn te ontdekken dat u Pillows Reylof hotel een prachtig gebouw vindt. Als het mooi weer is, is het inderdaad zeer ontspannend vertoeven op onze grote binnentuin.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 13 mei 2024

Bijna perfect hotel. Perfecte locatie. Service en voorzieningen waren ook erg goed. Alleen het ontbijt was wat aan de prijs voor de geleverde kwaliteit (die overigens ook goed was)

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Beste,
graag lezen we de bijna perfecte evaluatie van uw bijna perfecte verblijf in het bijna perfecte Pillows Grand Boutique Hotel Reylof ! Elke dag opnieuw doet het team hun best om een perfecte service te geven ! We try harder ...
We bedanken u voor de mooie review die u heeft gepost en het aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 12 mei 2024

Fijn en gastvrij ontvangst. Verblijf was voortreffelijk, we hebben genoten!
Luxe verblijf met gastvrijheid hoog in het vaandel. Het eten in de tuin van de bistro is een echte aanrader.

Geachte heer, mevrouw,
graag lezen we dat u uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof als luxueus heeft ervaren, en dat u heeft genoten. Het team, en in het bijzonder de collega's van de front-office, appreciëren de complimenten die u heeft genoteerd. Ook het Olivier - bistro - team waardeert de speciale vermelding. Het is inderdaad aangenaam vertoeven bij mooi weer in de tuin van het hotel.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 11 mei 2024

Super hotel. Bijna net zo goed als de Pilows in Amsterdam. Alleen al bij binnenkomst waan je je in rust en word je

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Beste Sylvia,
graag lezen we de super review die u heeft gepost na uw verblijf. Wat fijn dat u al rust ervaart bij het binnenkomen in het hotel. Alle begrip dat u onze zusterhotel in Amsterdam "hoger" inschat ... But ... we try harder !
We bedanken u voor het evalueren van uw verblijf met 5 sterren, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 10 mei 2024

Prachtig ! Imposant en elegant gebouw met klasse, vriendelijk, behulpzaam personeel, mooie kamers, rustige binnenomgeving, bistro/restaurant top !

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Beste Olivier,
graag lezen we in de review die u heeft gepost dat u aangenaam verrast bent geweest tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team apprecieert de complimenten die u heeft genoteerd. Wat goed dat u kunnen genieten heeft in Olivier, de bistro en Lof, ons fine dining restaurant. Bij mooi weer is het inderdaad aangenaam vertoeven op ons groot terras.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.