Excursion62453879976

Bijna perfect

5,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Bijna perfect hotel. Perfecte locatie. Service en voorzieningen waren ook erg goed. Alleen het ontbijt was wat aan de prijs voor de geleverde kwaliteit (die overigens ook goed was)
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mei 2024
Beste,
graag lezen we de bijna perfecte evaluatie van uw bijna perfecte verblijf in het bijna perfecte Pillows Grand Boutique Hotel Reylof ! Elke dag opnieuw doet het team hun best om een perfecte service te geven ! We try harder ...
We bedanken u voor de mooie review die u heeft gepost en het aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

0.5 km van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
  • ZenHotels.com
6.4 km van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 12 mei 2024

Fijn en gastvrij ontvangst. Verblijf was voortreffelijk, we hebben genoten!
Luxe verblijf met gastvrijheid hoog in het vaandel. Het eten in de tuin van de bistro is een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2024

Geachte heer, mevrouw,
graag lezen we dat u uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof als luxueus heeft ervaren, en dat u heeft genoten. Het team, en in het bijzonder de collega's van de front-office, appreciëren de complimenten die u heeft genoteerd. Ook het Olivier - bistro - team waardeert de speciale vermelding. Het is inderdaad aangenaam vertoeven bij mooi weer in de tuin van het hotel.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 11 mei 2024

Super hotel. Bijna net zo goed als de Pilows in Amsterdam. Alleen al bij binnenkomst waan je je in rust en word je

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Beste Sylvia,
graag lezen we de super review die u heeft gepost na uw verblijf. Wat fijn dat u al rust ervaart bij het binnenkomen in het hotel. Alle begrip dat u onze zusterhotel in Amsterdam "hoger" inschat ... But ... we try harder !
We bedanken u voor het evalueren van uw verblijf met 5 sterren, en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 10 mei 2024

Prachtig ! Imposant en elegant gebouw met klasse, vriendelijk, behulpzaam personeel, mooie kamers, rustige binnenomgeving, bistro/restaurant top !

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Beste Olivier,
graag lezen we in de review die u heeft gepost dat u aangenaam verrast bent geweest tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team apprecieert de complimenten die u heeft genoteerd. Wat goed dat u kunnen genieten heeft in Olivier, de bistro en Lof, ons fine dining restaurant. Bij mooi weer is het inderdaad aangenaam vertoeven op ons groot terras.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Super hotel met enorm vriendelijk personeel en op een zeer goede locatie. Al wat leuk is in Gent is op wandelafstand verwijderd van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2024

Beste,
graag lezen we de top review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het team waardeert de complimenten die u heeft genoteerd.
Het hotel beschikt inderdaad over een top locatie; op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
Dank u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 6 mei 2024

In dit hotel krijg je het gevoel dat je in Parijs zit. Overal prachtige deuren en een mooie afwerking van de muren. Veel algemene ruimtes waar je gebruik van kunt amken, die ook echt heel veel sfeer hebben. De service is ook super goed. En het ontbijt... phoe... heerlijk! Ze serveren zelfs champagne bij het ontbijt. Ook verschillende soorten yoghurt, fruit, broodjes, pastries, pannenkoekjes, maar ook kun je voor een Engels ontbijt gaan als daar de voorkeur ligt. Echt een droom!

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Puck,
graag lezen we in de droom-review die u heeft gepost dat u zich in Parijs waande tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Dat de stijl van het hotel, deels ondergebracht in een 18e eeuws herenhuis helemaal aan uw smaak beantwoordt doet ons veel plezier. Het team vindt het fijn dat u genoten heeft van het uitgebreid ontbijtbuffet op zater- en zondagmorgen. Uiteraard hoort daar een glaasje bubbels en zalm bij !
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en op deze manier enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.