Olivier
Sterrebeek, België

Verrassend

5,0 van 5 bollen10 mei 2024 beoordeeld
Prachtig ! Imposant en elegant gebouw met klasse, vriendelijk, behulpzaam personeel, mooie kamers, rustige binnenomgeving, bistro/restaurant top !
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 mei 2024
Beste Olivier,
graag lezen we in de review die u heeft gepost dat u aangenaam verrast bent geweest tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team apprecieert de complimenten die u heeft genoteerd. Wat goed dat u kunnen genieten heeft in Olivier, de bistro en Lof, ons fine dining restaurant. Bij mooi weer is het inderdaad aangenaam vertoeven op ons groot terras.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Boek nu met Marriott Bonvoy
Bar/lounge
  • Lol.travel
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2024

Super hotel met enorm vriendelijk personeel en op een zeer goede locatie. Al wat leuk is in Gent is op wandelafstand verwijderd van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2024

Beste,
graag lezen we de top review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het team waardeert de complimenten die u heeft genoteerd.
Het hotel beschikt inderdaad over een top locatie; op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
Dank u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 6 mei 2024

In dit hotel krijg je het gevoel dat je in Parijs zit. Overal prachtige deuren en een mooie afwerking van de muren. Veel algemene ruimtes waar je gebruik van kunt amken, die ook echt heel veel sfeer hebben. De service is ook super goed. En het ontbijt... phoe... heerlijk! Ze serveren zelfs champagne bij het ontbijt. Ook verschillende soorten yoghurt, fruit, broodjes, pastries, pannenkoekjes, maar ook kun je voor een Engels ontbijt gaan als daar de voorkeur ligt. Echt een droom!

Datum van verblijf: mei 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Puck,
graag lezen we in de droom-review die u heeft gepost dat u zich in Parijs waande tijdens uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Dat de stijl van het hotel, deels ondergebracht in een 18e eeuws herenhuis helemaal aan uw smaak beantwoordt doet ons veel plezier. Het team vindt het fijn dat u genoten heeft van het uitgebreid ontbijtbuffet op zater- en zondagmorgen. Uiteraard hoort daar een glaasje bubbels en zalm bij !
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en op deze manier enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 29 april 2024

Het is een erg mooi en chique hotel. De kamer was niet heel ruim maar alles wat je nodig hebt was er behalve een ligbad.
Ligging is perfect, je bent zo in het historische centrum met betaalbare parkeergarages om de hoek van het hotel.

Datum van verblijf: april 2024

Beste Erwin,

graag lezen we in de mooie review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof dat u genoten heeft !
Het hotel heeft inderdaad van een top-locatie; op slechts een handvol minuten wandelen gelegen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen.
Enkel in de vier grootste suites in het hotel is er een ligbad (en ook een walk-in shower). Voor het parkeren zijn er verschillende opties, waarvan parking Ramen (om de hoek gelegen) een optie is.

Beoordeeld op 22 april 2024

Heerlijk hotel op een toplocatie in Gent met erg vriendelijke medewerkers en een fantastisch ontbijt!

Datum van verblijf: april 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2024

Beste Luc,
graag lezen we de zalige review die u heeft gepost na uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof.
Het team, en in het bijzonder de collega's van het ontbijt, waardeert de complimenten die u heeft genoteerd.
Het hotel geniet inderdaad een top-locatie : op slechts een paar minuten wandelen van het historisch centrum, maar toch rustig gelegen rond een grote binnentuin.
We bedanken u voor de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd en het aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Beoordeeld op 1 april 2024

We hebben een heerlijk verblijf gehad dankzij de zeer vriendelijke capabele mensen in een prachtig hotel. Zeer smaakvol en goed onderhouden met alle faciliteiten die je wenst. Zeker een aanrader. Gaan!

Datum van verblijf: maart 2024
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Beste Michelle,
de vriendelijke, capabele mensen van Pillows Reylof appreciëren de prachtige review die u heeft gepost na uw verblijf ! Wat goed dat u de keuze voor ons hotel niet heeft beklaagd. Het is inderdaad zo dat we heel wat te bieden hebben : wellness center, bistro, rustige binnentuin, fine dining restaurant, ...
We lezen graag uw enthousiaste aanbeveling om in Gent in het Pillows Grand Boutique Hotel Reylof te verblijven. Sharing is caring ... Many thanks !