4 personen bekijken dit hotel
Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 153
Hotels.comUS$ 153
travelup.comUS$ 164
Beoordeeld op 26 juni 2022

Was een cadeau voor ons 40 jarige leeftijd. Bach to the roots. Precies 45 jaar geleden dat wij elkaar op vrijdag de 24e juni hebben ontmoet in Den Rooden Hoed. Heerlijk genoten van de wel heel erg veranderde stad Gent.

Datum van verblijf: juni 2022
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2022

Beste Hans en Christiane,
wat fijn dat jullie 45 jaar na datum terug naar Gent zijn gekomen, om jullie eerste ontmoeting te vieren, te herdenken... ! Inderdaad, sinds deze periode is er heel wat veranderd in de hoofdstad van Oost-Vlaanderen. Gasthof "De Rode Hoed" gesitueerd op Klein Turkije bestaat al een tijdje niet meer. Vroeger kon men er een volledige maaltijd eten voor 25 Belgische franken, omgerekend 0,6 € ! 24 juni 1977 was effectief een vrijdag. Georges McCrae stond in de Veronica Top 40 op nr 1 met ... Rock Your Baby. Dalida en Donna Summer vervolledigden de top 3; dat waren nog eens tijden ! De eerste woont in Nederland, beide dames zijn er helaas niet meer. In juni 1977 gaf Elvis ook zijn laatste concert, en was het een bewogen periode in Nederland. Net zoals De Rode Hoed is dat voltooid verleden tijd ...
Graag had ik u vriendelijk willen bedanken voor het posten van deze originele review ! Top !
Enkel jammer dat we - voor wat dan reden ook - geen vijf sterren van u hebben gekregen ... Misschien een idee voor als u terugkomt voor jullie gouden jubileum ?

Beste groet,

Deputy manager

Beoordeeld op 24 juni 2022

personeel is druk met andere zaken dan klanten. Vinden ze je leuk gaat het goed, zo niet, dan moet je steeds aandacht trekken om iets geleverd te krijgen. 15 minuten in de garage moeten wachten met uitrijden omdat men te druk was de deur te openen.

Beoordeeld op 20 juni 2022

Zakelijk een bijzonder fijn hotel met top keuken het ontbijt is fabuleus. Mensen zijn erg aardig, kamers zeer komfortabel. Kom hier graag terug, voor privé doeleinden is de prijs aan de hoge kant. Hoge kwaliteit.

• Reistype: Reisde voor zaken
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2022

Beste Mr Stefan,
de mooie review die u neergepend heeft naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, heeft ons bijzonder aangenaam verrast. We appreciëren de complimenten, en in het bijzonder de keukenbrigade en de collega's van Lof restaurant waarderen de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd.
Graag verwelkomen we u opnieuw in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, bij uw volgend bezoek aan Gent.
Voor welke reden ook : is het als zakenman of voor privé-doeleinden, we zien uw komst graag tegemoet.
Dank u voor het enthousiast aanraden van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Deputy manager

Beoordeeld op 19 juni 2022

Wij hebben genoten van de smaakvolle ambiance, het vriendelijke personeel, het geweldige culinaire diner in restaurant Lof en het ontbijt in de prachtige groene binnentuin.. een oase van rust midden in de stad…wij komen heel graag weer..

Datum van verblijf: juni 2022
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2022

Beste Mevrouw Chantal,
het doet ons veel plezier te lezen in de review die u heeft neergepend naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof dat u genoten heeft. Zeker met het mooie weer is het aangenaam verpozen op onze binnentuin. Het team, en in het bijzonder de collega's van Lof restaurant, waarderen de vijf sterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd. Vriendelijk bedankt om het hotel enthousiast aan te bevelen op TripAdvisor.
Heel graag verwelkomen we u opnieuw in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof bij uw volgend bezoek aan Gent !

Deputy mgr

Beoordeeld op 15 juni 2022

Prijzig maar als je je het kan veroorloven is dit absoluut een mooi/goed hotel om in te verblijven. Van alle gemakken voorzien! Perfecte locatie, op loopafstand van het centrum dus net uit de enorme drukte. Prima restaurants met goede kwaliteit eten/drinken. Comfortabele/schone kamers en vriendelijk personeel.

Beste Mijnheer, Mevrouw,
de mooie review die u gepost heeft naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof weten we enorm te waarderen. We lezen heel graag uw opsomming van een aantal van de sterke, typische eigenschappen van het hotel : het vriendelijke personeel, de lekkere gerechten in onze restaurants en de schone kamer. Inderdaad, het hotel is de ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van het Gentse stadscentrum.
Graag willen we u vriendelijk bedanken voor het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof op TripAdvisor.

Deputy mgr