4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 163
Expedia.comUS$ 163
Hotels.comUS$ 163
travelup.comUS$ 168
TravelocityUS$ 163
Prestigia.comUS$ 170
Beoordeeld op 9 mei 2022

Goede kwaliteit eten, echt een aanrader. Mooi hotel dicht bij het centrum. Service prima en fijne wellness. Gent is een historische stad met veel bezienswaardigheden. Ontbijt veelzijdig en meer dan genoeg te kiezen

Datum van verblijf: mei 2022
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Geachte Heer, Mevrouw,
Graag hadden we u vriendelijk willen bedanken voor de prima review die u gepost heeft naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. We moeten het beamen : Gent is een schitterende stad die heel veel te bieden heeft : kunst & cultuur, shopping, horeca, sport,...
Het is inderdaad aangenaam relaxen in Spa Reylof met sauna en wellness pool. Het uitgebreid ontbijtbuffet is een andere troef van ons hotel; dank om dit ook te vermelden.
We appreciëren het dat u Pillows Grand Boutique Hotel Reylof zo enthousiast heeft aangeraden op site van TripAdvisor.

Beoordeeld op 9 mei 2022

Fantastisch hotel, goede service, dichtbij, vriendelijk voor kinderen! Brasserie en ontbijt waren heerlijk. Al om al een echte aanrader! Locatie is ook super, maar 10 min. lopen van de stad, in de buurt zijn ook wat restaurants.

Beste Mevrouw Nelitza,
Hoe aangenaam is het voor ons te ontdekken op TripAdvisor dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. We willen u dan ook vriendelijk bedanken om de tijd genomen te hebben ons te belonen met een fantastische vijf-sterren review ! Het Pillows-team, en in het bijzonder de collega's van het ontbijt en Olivier, le petit bistrot, appreciëren de complimenten. Inderdaad, het hotel is de ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van het Gentse stadscentrum.
Enorm bedankt om Pillows Grand Boutique Hotel Reylof enthousiast aan te raden !

Beoordeeld op 9 mei 2022

Echt geweldig hotel met ideale ligging. Superaardig en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is ook een must. We hadden een gratis upgrade naar de pillow suite waarvoor hartelijk dank! Vlakbij ook goedkoop parkeren.

Datum van verblijf: mei 2022
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Mijnheer, beste Mevrouw,
De review met de geweldige hoofding "best of the best" die u neergepend heeft naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft het team veel plezier, ja, deugd gedaan ! Dank. Zeker de collega's van het ontbijt waarderen de complimenten, en de mooie vijfsterren waarmee u uw verblijf heeft geëvalueerd.
Indien de omstandigheden het toelaten, en onder bepaalde voorwaarden bieden we inderdaad onze gasten graag een free upgrade aan.
Graag hadden we u vriendelijk willen bedanken voor het enthousiast aanbevelen van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof !

Beoordeeld op 9 mei 2022

Het overtrof onze verwachtingen ruimschoots, van het begin tot het eind in de watten gelegd en volledig gast gevoeld. Zeker voor herhaling vatbaar en zullen dit hotel aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Geachte Heer, Mevrouw,
Graag hadden we u vriendelijk willen bedanken voor het neerpennen van deze geweldige review en dit naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof ! Wat goed dat uw verwachtingen ruimschoots overtroffen zijn geweest en u zich "volledig gast" heeft gevoeld.
Het spreekt voor zich dat we u zeer dankbaar zijn dat u Pillows Grand Boutique Hotel Reylof bij vrienden en familie zal aanbevelen. Sharing is caring ... En uiteraard verwelkomen we u graag opnieuw in het hotel bij uw volgend bezoek aan Gent !

Beoordeeld op 6 mei 2022

Goede kwaliteit en hele goede service!

Wij hebben genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet. Wat een feestje.
Daarnaast een hele fijne sfeer in het hotel , dit maakt het verblijf heel prettig
Dit alles zie je ook wel terug in de prijs, maar dat is een keuze.
Goede gastvrijheid en perfecte locatie midden in Gent
Graag komen wij nog een keer terug

Beste Mevrouw Yvette,
De mooie review die u naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft gepost, heeft het team enorm weten te waarderen.
Zeker de collega's verantwoordelijk voor het ontbijt, appreciëren het dat u het ontbijt als een feestje heeft omschreven.
Hoe aangenaam te lezen voor ons dat u onze gastvrijheid ervaren heeft, en u een heel prettig verblijf heeft gehad.
Voor het tarief dat u betaalt, zijn we ervan overtuigd dat we heel wat extra's kunnen bieden : het gebruik van Spa Reylof, koffie- en thee faciliteiten op de kamer, ...
We vinden het fijn dat u voor uw volgend verblijf in Gent opnieuw voor Pillows Grand Boutique Hotel Reylof zal kiezen.
Vriendelijk bedankt om Pillows Grand Boutique Hotel Reylof zo enthousiast aan te bevelen !