Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com178 US$
Hotels.com178 US$
Priceline178 US$
Travelocity178 US$
CheapTickets178 US$
eDreams178 US$
Beoordeeld op 12 juni 2021

Absoluut een aanrader! Vriendelijk personeel, super faciliteiten, en ontzettend rekening gehouden met de COVID-maatregelen. Heerlijk ontbijt en zeer mooie, nette kamers. Ideale parkeerfaciliteiten. Excellente rustige ligging en toch vlakbij centrum.

Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2021

Geachte Heer,
Graag hadden we u willen bedanken voor de uitstekende score en "de superlatieven" die u naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft gepost. Het team, en in het bijzonder de collega's verantwoordelijk voor het ontbijt, appreciëren de waardering. Het heeft inderdaad heel wat inspanningen gevraagd om het hotel "corona-proof" te maken.
Fijn om te lezen dat dit geen belemmering was om voor een excellente ervaring tijdens uw verblijf te zorgen.
Dank om het hotel enthousiast aan te raden !

Beoordeeld op 8 juni 2021

Mooi hotel op goede locatie, binnen 5 minuten wandelen in het centrum van Gent. Grote kamer met heerlijk bed. Fijn dat toilet apart afgesloten kan worden Service is helemaal perfect. Niks op aan te merken!

Datum van verblijf: juni 2021
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2021

Geachte Mevrouw,

Het team van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof is verheugd met de mooie review die u heeft gepost naar aanleiding van uw verblijf. De vijf sterren en de complimenten zijn voor de collega's een motivatie om op dezelfde manier verder te werken om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Het hotel is inderdaad de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de Gentse binnenstad.
Vriendelijk bedankt om het hotel enthousiast aan te bevelen !

Beoordeeld op 2 juni 2021

Prachtig hotel, strak ingericht met mooie inrichting en binnentuin. Zelden zo’n net hotel gezien. Kamers mooi met ruim balkon en alle voorzieningen. Centraal gelegen binnen paar min lopen naar het centrum .

Datum van verblijf: mei 2021
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2021

Geachte Heer,
Van harte dank voor de enthousiaste feed back die u naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof heeft gepost. De vijf sterren waarmee u het hotel heeft geëvalueerd doet het team veel plezier. Inderdaad, het hotel is de ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van de prachtige Gentse binnenstad. Een groot deel van de kamers geeft uit op de sfeervol ingerichte binnentuin en zijn voorzien van een mooi terras of balkon en zijn een absolute meerwaarde voor onze gasten bij zonnig weer.
Altijd welkom in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof bij uw volgend bezoek aan Gent !

Beoordeeld op 25 mei 2021

Echt geweldige ervaring met het personeel waar ze erg behulpzaam waren voor mijn vriendin die ziek was. Mooie kamers met een enorm balkon, sfeeevolle binnentuin. Enige jammer was dat de spa niet meer beschikbaar was.

Datum van verblijf: mei 2021
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2021

Geachte Heer,
Dank voor het posten van een mooie review naar aanleiding van uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. De vijf sterren zijn een geweldige opsteker voor het team, die -omwille van de corona maatregelen - niet altijd in even gemakkelijke omstandigheden werkt. Er zijn de (tijdelijke) aanpassingen die de horeca opgelegd worden; in de binnenruimtes mogen er geen maaltijden (ontbijt, lunch noch diner) genuttigd worden. Ook Spa Reylof is "aan banden gelegd" : een bezoek aan ons wellness centrum is toegestaan in de eigen "bubbel". Per dag kunnen zo slechts 8 gezelschappen daar gebruik van maken. We hopen oprecht dat uw vriendin, ondanks de ziekte, toch nog een beetje heeft kunnen genieten van haar verblijf.

Beoordeeld op 24 mei 2021

een geweldig hotel met een prachtige binnentuin in het centrum van Gent, goede keuken, zeer prettig en charmant personeel dat zeer behulpzaam is. Een echte aanrader voor een bezoek aan het charmante Gent. Ik kom zeker terug.
ernst stoker

• Reistype: Reisde alleen

Geachte Heer Stoker,
De vijfsterren review waaruit de waardering voor Pillows Grand Boutique Hotel Reylof blijkt, heeft het team veel plezier gedaan.
Keukenchef Hannes Vandebotermet apprecieert dat de nieuw samengestelde kaart van The Living Bar & Bistro u heeft weten te bekoren. Op onze binnentuin - een oase van rust in de Gentse binnenstad - is het inderdaad aangenaam vertoeven.
Vriendelijk bedankt om het hotel zo enthousiast aan te bevelen.
Altijd welkom in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof voor uw volgend bezoek aan de Arteveldestad !