Beoordeeld op 21 juli 2020

Goede ligging tov het oude centrum van Gent. Weg de drukte. Ontbijt in coronacrises vereist nog wat handigheid in de planning. Prima ontbijt verder gehad. Rustige kamer met een lekker bed. Prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: juli 2020
Anna Rollema, General Manager van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2020

Beste Mevrouw, Meneer,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over uw verblijf bij ons.
Het hotel is inderdaad mooi centaal gelegen in het centrum zeer dicht bij de diverse bezienswaardigheden maar toch zeer rustig.
Gezien onze beperkte capaciteiten qua tafels en mogelijkheden is de organsiatie van ons ontbijt op drukke momenten inderdaad een uitdaging.
Wij doen er uiteraard alles aan om dit zo goed mogelijk te doen en passen regelmatig dingen aan.
Het is goed om te horen dat u wel een goed ontbijt heeft gehad en genoten heeft.
Wij hopen u voor een volgend verblijf te mogen verwelkomen.
General Manager

Beoordeeld op 17 juli 2020

Heel stijlvol en rustig gelegen hotel in centrum Gent vlakbij Sint-Michielsbrug. Mooie kamer, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en leuke wellness. Mooie gezellige binnentuin. Probably the best hotel in Ghent :-)

Datum van verblijf: juli 2020
Nikolaas De Boodt, Guest Services / Front Office van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Geachte Mr Lieven, graag hadden we u willen bedanken voor uw verblijf in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof. Het team apprecieert de complimenten die u heeft neergepend op de site van TripAdvisor. Het is altijd fijn en motiverend om feed back te lezen van onze gasten. Het is inderdaad zo dat het hotel ideaal gesitueerd is om de historische binnenstad te ontdekken. Spa Reylof is een troef van het hotel. Altijd welkom in Pillows Grand Boutique Hotel Reylof voor uw volgend verblijf in Gent.
Met gastvrije groet.

Beoordeeld op 17 juli 2020

mooi gelegen in het centrum van Gent zonder dat je last hebt van het lawaai van de stad. met 3 minuten lopen ben je in de binnenstad met de vele terrassen en restaurants. Parkeren in de buurt tegen lage kosten in vergelijk met andere steden.

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte Heer, geachte Mevrouw, dank om Pillows Grand Boutique Hotel Reylof te selecteren voor uw zakentrip naar Gent. We appreciëren het dat u een mooie review heeft gepost naar aanleiding van uw verblijf. Het is inderdaad zo dat het hotel de ideale uitvalsbasis is voor een bezoek aan de Gentse binnenstad. Onze binnentuin is een oase van rust, en voor verkoeling bent u welkom in Spa Reylof. Dank u om Pillows Grand Boutique Hotel Reylof enthousiast aan te bevelen. Met gastvrije groet.

Beoordeeld op 15 juli 2020

ZEER klantvriendelijke medewerkers. Top-locatie. Goed restaurant en een heerlijk ontbijt. Medewerkers deden echt alles om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfs midden in de nacht werd er nog even een taartje besteld bij hun bakker voor het ontbijt de volgende ochtend. Eten in Lof restaurant was top!

Beste Mevrouw, Meneer,
Namens het hele team dank voor deze mooie review.
Het doet ons zoveel plezier om te horen dat wij uw verblijf zo aangenaam hebben kunnen maken.
Dit is waar wij voor staan en waar wij blij van worden !
Wij hopen u voor een volgend verblijf te mogen verwelkomen.
General Manager

Beoordeeld op 14 juli 2020

Goede kwaliteit en netheid, Een mooi hotel wat zeer sfeervol is en veel klasse heeft. In een rustige buurt vlak bij het centrum van Gent. Parkeer garage onder het hotel en op 100m een openbare parking Ramen. Fietsen huren in het hotel is een aanrader om de stad en musea te verkennen

Datum van verblijf: juli 2020
Anna Rollema, General Manager van Pillows Grand Boutique Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Beste Meneer Henk,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons.
Gent op de fiets verkennen is inderdaad een goede aanrader, ook een boottochtje of wandelen door het historisch centrum kunnen wij van harte aaanbevelen.
Wij hopen u voor een volgend verblijf bij ons of in een van onze andere Pillows hotels te mogen verwelkomen.
Manager