Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een weekendarrangement icm het restaurant gekozen. Je wordt verwend vanaf het moment dat je binnen loopt. Het personeel is professioneel, maar toch vlot en soepel. De kamers zijn fantastisch en de bedden zijn super! Neem daarbij de grandeur en uitstraling van het pand en je waant je als een lid van de koninklijke familie.

Datum van verblijf: februari 2019
NikolaasDeBoodt, Guest Relations Manager van Pillows Grand Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2019

Dank voor het posten van uw positieve ervaringen in Pillows Grand Hotel Reylof. Het team apprecieert het dat u de tijd heeft genomen om een 5-sterren review neer te pennen op de site van TripAdvisor. Lof restaurant is, in samenwerking met de Nederlandse sterrenchef Ron Blaauw, intussen aan het uitgroeien tot een van de beste restaurants in de Gentse binnenstad. Het doet ons plezier te lezen dat u daar inderdaad kunnen genieten heeft. Bij de grondige renovatie van het hotel (zomer 2018) zijn onze kamers (en dus ook meubels) volledig vernieuwd. En ja, het voormalige huis van baron Reylof, daterend uit de 18e eeuw, straalt nog steeds stijl en grandeur uit.

Beoordeeld op 10 maart 2019

Super hotel. Alles erop en eraan. Meer dan je durft te verwachten.
Klantvriendelijkheid een score van 10+
De Valet-parking is een aanrader want in Gent parkeren is geen evidentie.
Verrassend menu in het restaurant. Dit is genieten, genieten en nog eens genieten!

Datum van verblijf: maart 2019
NikolaasDeBoodt, Guest Relations Manager van Pillows Grand Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Dank voor de mooie review die u neergepend heeft over Lof Restaurant en over het "super hotel" Pillows Grand Hotel Reylof. Uw lovende woorden, die u gepost heeft op de site van TripAdvisor, heeft het team veel plezier gedaan. We streven er steeds naar om al onze gasten een perfect verblijf te bieden en inderdaad meer te bieden dan wat een hotelgast als "evident" beschouwt. De 10+ score die u ons toebedeelt, zullen we koesteren !

Beoordeeld op 7 maart 2019

Het hotel is af tot in de kleine details. Zowel behulpzaamheid, hygiëne als service scoren een 10/10! Het zit hem echt in de kleine details die je een heel aangenaam gevoel geven en het hotel tot een hoger niveau bregen. Zeker ook reserveren in het restaurant en de menu nemen. Topklasse!

Datum van verblijf: maart 2019

Het doet het team van Pillows Grand Hotel Reylof veel plezier dat u uw ervaringen deelt op TripAdvisor. Wat leuk dat u ons beloont, niet alleen met 5 sterren, maar ook nog een score geeft van 10 op 10 ! Chef Jasper Maatman, de keukenbrigade en het bedienend personeel appreciëren de lofbetuigingen voor Lof Restaurant.

Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Super vriendelijke ontvangst.
Onze kamer was al klaar toen we smorgens toekwamen, was mooi meegenomen.
Heel mooie nette kamer. Alles was aanwezig.
Het ontbijt was ook super lekker. Veel keuze en heel vriendelijke bediening. Stonden altijd paraat als je iets nodig had.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Beoordeeld op 27 februari 2019

Dit is een hotel om U tegen te zeggen. Van A tot Z alles waanzinnig in orde. Van ontvangst tot het uitchecken subliem.
Prachtige kamers, heerlijk ontbijt, perfecte ligging tov het centrum.

Ik verbleef hier voor zaken, maar daags nadien direct terug een kamer geboekt om het gezinnetje naar Gent te komen in April.

Tot dan :)

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
NikolaasDeBoodt, Guest Relations Manager van Pillows Grand Hotel Reylof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Dank voor uw verblijf in Pillows Grand Hotel Reylof ! Het team apprecieert het dat u de tijd heeft genomen om een 5-sterren review te posten op TripAdvisor. Het is echt een opsteker te lezen dat uw volledige verblijf waanzinnig in orde was. Nog aangenamer is het te vernemen dat u ook omwille van privé-redenen naar het hotel zal terugkeren. Welkom !