“50”
Beoordeling van Volta

Volta
Reserveren met
Volta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 56 van 963 Restaurants in Gent
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kids hadden gereserveerd. Verrassing voor mijn 50ste. Perfect kado, dus: heel mooi kader in voormalig industriegebouw. Open keuken. Zicht voor iedere gast ok. De eerste amuse - chicon gratin - was een voltreffer; de afsluiter ook: dessert op basis van vooral citrussmaken (top!!!!).
Link naar verjaardag heeel discreet, dus perfect. Sommelier idd een heel aangenaam iemand met kennis van zaken. De wijn die hij aanprees, was volledig onze smaak. We keren zeker een keer terug met vrienden!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 februari 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst zonder uitleg naar boven gestuurd voor aperitief. De barman was de enige die überhaupt drankjes kon maken want de rest van het personeel stond er maar een beetje bij te kijken. Hierdoor hebben wij 20 minuten moeten wachten voordat we ook pas iets konden bestellen. Inmiddels was het rond 20:30 dat we pas aan tafel gingen en leek het alsof de onpersoonlijke bediening het 5 gangen menu er in hoog tempo doorheen wilde jagen. Geen begeleidend wijnarrangement te krijgen bij een verplicht menu, wel matige keuze per glas (eveneens matig onderbouwd). Eten verder prima, maar bediening maakt het rommelig door vreemde vragen te stellen zoals: wilt u een kaasplank bij dessert voor een extra 7,50? terwijl we nog aan het voorgerecht zaten en vragen dubbel te stellen. Ondertussen zien we de algehele keukenbrigade de keuken (prachtige open keuken) met emmers sop schoonmaken en hoor je de afwas die achter een wand is een hoop lawaai maken. Wij zijn inmiddels aangekomen bij het hoofdgerecht. Glas is leeg, fles wijn staat me aan te staren op de wijntafel in het midden van het restaurant, even niemand te bekennen.

Al met al een restaurant met potentieel door locatie en keuken maar zet zichzelf veel te hoog neer met deze prijzen. restaurant verkoopt enkel eten, geen beleving.

27 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en zeer lekkere hapjes in de toffe lounge/bar. De gerechten waren uitstekend op smaak gebracht. Mooie inrichting van het restaurant met zicht op de keuken. Enthousiaste sommelier met kennis van zaken. Hier mogen ze mij nog verwachten.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant concept , met open keuken maar ook loungebar die helaas niet door andersvaliden kan betreden worden. Creatieve gerechten lekker op smaak gebracht en een verrassend fris dessert. Een interessante wijnkaart met ook goedkopere ,maar kwalitatieve en biologische wijnen. Bediening zonder meer correct,maar enkel de sommelier blonk uit in echte vriendelijkheid.
Toch een adres om terug te komen; een indrukwekkende en hardwerkende keukenbrigade verdient dat.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De aperitief en het hapje werden geserveerd in de bar boven waar het veel te luidruchtig was om een gesprek te voeren. De eerste twee hapjes en de eerste gang waren alledrie overladen met citroengras. Voorts was alles lekker, doch, niet top. Het zaalpersoneel was ook ok, doch niet top. De hele équipe kan professioneler.

Reizigers die Volta bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Volta geweest? Deel je ervaringen!